“Høy standard på alt!”
Anmeldelse av Broen Bar

Broen Bar
Vurdert som nr. 148 av 331 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng som hadde bestilt bord. En høflig mannlig servitør fulgte oss svært godt opp med bestillingen og våre msnge særønsker. Det ble en stor bestilling med flere cæsarsalater, rekesmørbrød og laksesmørbrød og kaker. Alt var vellaget og smakte kjempegodt. Omgivelsene var hyggelig og restauranten hadde fått nytt smakfullt interiør siden forrige besøk. Et pluss for en hyggelig kvinnelig servitør som observant fulgte opp med flittig kaffepåfyll under hele måltidet. Broen Bar anbefales!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, travelmann04

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Siden vi overnattet på Scandic Nidelven tok vi en lunsj på Broen Bar. Her senker man skuldrene i hyggelige omgivelser. Vi spiste rekesmørbrød og cæsarsalat. Smakte himmelsk. Hyggelig og serviceinnstilte servitører. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Anne H
Anmeldt 9. mai 2019

Det lang tid å få det man hadde bestilt pga feilregistrering. Kaotisk ved bardisken var grunnen til feilen. Mat og drikke var OK.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Henning_U
Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Spiste chevresalaten til lunsj, vakker å se på og nydelig å spise Chevre’n var lun med både nøtter og honning og masse rødbeter som var perfekt kokt. Anbefales
Hyggelig stmosføre, fin utsikt mot elva, trivelig folk som jobber der.
Var også der på kvelden, ville prøve en coctail. Forklarte hva jeg likte og fikk en helt fantastisk Beta Vulgaris. Dette er nå min nye favoritt. For en fantastisk smaksopplevelse. Dette er en ginbasert cocktail, som bartender/mixologisten her har utviklet selv. Han har en passion for det han gjør og kan å sette sammen smaker-helt herlig! Liker du drinker eller trenger en ølanbefaling, han er utrolig flink. Takk for en flott opplevelse

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Sigrun65
Anmeldt 5. mars 2018

Broen Bar er en hyggelig cafè med et variert lunsjtilbud. Spiste Chevresalat som var smakfull og pent anrettet. God service, selv om det er en bistro der du bestiller i baren.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Tessa1971

Reisende som så på Broen Bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Broen Bar? Del dine erfaringer!