“God mat og familievennlig sted!”
Anmeldelse av Egon Tårnet

Egon Tårnet
Vurdert som nr. 8 av 29 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

En flott kombinasjon av opplevelsen av å sitte og spise roterende i 76 meters høyde med panoramautsikt over Trondheim, samtidig med å spise et godt måltid gjør dette til toppers! Vi spiste denne gangen ulike pastaretter som alle var svært gode. Ikke for kremige, men akkurat passe. Med ballonger til barna og hyggelig personale gjorde familiemiddagen perfekt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, travelmann3

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Egon Stavanger ligger sentralt til i Vågen, ved Torvet. Her kan man velge fra en variert meny. Vi valgte pizza fra buffet. Pizzaen var god, spesielt tacoen. Det var imidlertid dårlig utvalg og sen påfylling. Ellers greie lokaler over flere etasjer.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, palkvam
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Den eneste grunnen til å gå på Egon er utsikten fra Tyholttårnet. Billigere og bedre mat får du mange steder. Men utsikten er fantastisk. Det snurrende gulvet tar en time rundt. Barna blir aldri lei dette, så her har vi vært flere ganger.

Takk, HCMy
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Ønsker du ett fugleblikk på Trondheim er det ingen bedre enn Tyholttårnet. Kjapp heistur på en godværsdag og du har en fantastisk utsikt i alle rettninger. Tar du turen etter det er mørkt får du enmagisk utsikt. Maten vel ikke glad i Egon men miks talerken traff godt.

Takk, Sondre72
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 5 stykker som hadde forhåndsbestilt bord. Lite kø i kassen og vi fikk maten kjappt. God mat og hyggelige ansatte.

Takk, Anita B

Reisende som så på Egon Tårnet, så også på

Har du vært i Egon Tårnet? Del dine erfaringer!