“Nydelig utsikt, bra service ”
Anmeldelse av Egon Tårnet

Egon Tårnet
Vurdert som nr. 9 av 27 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt. Vi fikk bord med en gang, vi kom sent på kvelden (nærmere klokka 22) midt i fellesferien. Veldig bra service, hyggelig personale. God mat og drikke.

Takk, Maggikos

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Det er fantastisk flott utsikt fra Egonrestauranten i Tyholttårnet. Verd å oppleve. Mat og service er også svært bra - så også denne gangen.
Så er det trivelig å nyte et godt måltid og utmerket selskap i slike omgivelser med 360 grader utsikt over Trondheim.
Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var her lørdag, uten reservasjon... men det gikk fint. Meget fornøyd med både mat og service. Biffene var perfekt stekt til oss begge til tross for forskjellige ønsker! Meget bra. En liten feil på bestilling ble kjapt ordnet opp av service personal, og i tillegg plaster på såret! Kjempe service. Kommer gjerne igen. Anbefales.

Takk, tomhD6804XQ
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Tok med samboeren på middag på Egon i Tyholt tårnet.
Go mat, greie porsjoner, litt stive priser. Hyggelig betjening.
Morsomt og se Trondheim fra tårnet. Tårnet snurrer ca 1 gang helt i rundt på 1 time

1  Takk, lockoutkbclub
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Super service og mat. Rent og effektivt. Husk å booke på forhånd om du ikke vilvente lenge på bord. Anbefales.

1  Takk, 897kristins

Reisende som så på Egon Tårnet, så også på

Har du vært i Egon Tårnet? Del dine erfaringer!