“Flott utsikt”

Vurdert som nr. 9 av 27 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Syklet opp fra byen, god treningstur. Flott utsikt og jeg spiste kjempegod bruscetta. Stilig med roterende restaurant.

Dato for besøk: september 2020
65  Takk, Anne-Tone

Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Kommet her for min kose helg. Utsikten er unik, sitter man 1h så kan man se rundt hele Trondheim. Betjening kjempe hyggelig, maten veldig godt. Tusen takk for en hyggelig måltid

Takk, pineapplecakefood
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Fikk kjempegod service og et fint bord! Vi skylle bare ha kaffe og farris, men fikk super hjelp!

Er egentlig ikke så begeistret for Egon; får litt McDonaød’s følelsen ift bestilling (men ikke reflektert i prisen). Men OK her. Bør kanskje uansett revurderes ift Korona?

2  Takk, InaMitt
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Bestill bord i god tid i forveien for å få den tiden du ønsker er mitt beste tips. Ikke et billig sted spise, men god mat og super utsikt. Er nok fint om man bestiller bord til 30min før solnedgang. Litt kronglete og tidvis trangt å måtte bestille mat og drikke ved baren i disse korona tider. Kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

2  Takk, 880ll
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Veldig fin opplevelse. Kjempegod service. Er nok et must å bestille bord her, det blir fort fult. Gøyalt opplegg at restauranten snurrer sakte rundt slik at du kan se hele byen. Og med sine 74 m høye tårn virker det flott. Vi spiste litt forskjellig matt. Men grill taktikken var nok en favoritt. God sammen setting av vin å drikke. Å dere gjør en flott jobb med servicen.kommet garantert tilbake
Mvh Knut med kone og gode venner.

Takk, KnutT_13

Reisende som så på Egon Tårnet, så også på

Har du vært i Egon Tårnet? Del dine erfaringer!