“Ikke for den som vil ha restaurantopplevelse”
Anmeldelse av Egon Tårnet

Egon Tårnet
Vurdert som nr. 9 av 27 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Etter å ha holdt meg unna Egon i ca 10 år var jeg spent på utviklingen. Der hadde det ikke skjedd stort: Uraffinert mat til ganske stive priser. Egentlig er stedet vel så mye en kaffeteria som en restaurant. Bestilling må skje ved disken (appen fungerte ikke). Men hyggelig service og flott utsikt. Desserten var bedre enn lunsjen. Blir nok likevel minst 10 år til neste gang.

1  Takk, matgladest

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Fenomenal utsikt over Trondheim og landet rundt, helt vanlig, god mat til grei pris! Flott for hele familien!

Takk, 443sveina
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Syklet opp fra byen, god treningstur. Flott utsikt og jeg spiste kjempegod bruscetta. Stilig med roterende restaurant.

65  Takk, Anne-Tone
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Kommet her for min kose helg. Utsikten er unik, sitter man 1h så kan man se rundt hele Trondheim. Betjening kjempe hyggelig, maten veldig godt. Tusen takk for en hyggelig måltid

Dato for besøk: august 2020
Takk, pineapplecakefood
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Fikk kjempegod service og et fint bord! Vi skylle bare ha kaffe og farris, men fikk super hjelp!

Er egentlig ikke så begeistret for Egon; får litt McDonaød’s følelsen ift bestilling (men ikke reflektert i prisen). Men OK her. Bør kanskje uansett revurderes ift Korona?

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, InaMitt

Reisende som så på Egon Tårnet, så også på

Har du vært i Egon Tårnet? Del dine erfaringer!