“God mat og service.”

Vurdert som nr. 8 av 31 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

God mat. Flott utsikt, morsomt å spise i en roterende restaurant. Hyggelige og effektive servitører. Et «must» å besøke som turist i Trondheim.

Takk, Cruiser49796364510

1923 av 924 anmeldelser

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Her var tok det 1,5 time før vi fikk bord, men servicen var tipp topp hele vegen! Nydelig mat, super service, fantastisk utsikt - og vi kommer gjerne tilbake

Takk, tonea710
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Ble lovet bord i toppetasjen, noe vi ikke fikk! Maten var ok -, manglet tallerkner på buffeen og det tok lang tid før vi fikk drikken vi hadde bestilt! Kommer ikke hit igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, juliewmarth
Anmeldt 6. juni 2021

Vi var familie (8 personer) til bursdagsmiddag. Jeg hadde bestilt via internett, der var det mulige med personlige ønsker. Jeg ba om blomster ved bordet. Det ble oversett. Da bør man ikke ha muligheten når det ikke leses. Vi ble tatt godt imot, fikk bestille direkte, slapp digital bestilling. Det var ny meny, den er ytterst omfattende, nesten for stor, jobb for kjøkkenet å holde rede på alt, og valget vanskelig. Risiko for at maten blir middelmådig. De fleste av oss bestilte forskjellige biffer med tilbehør, Pepper indrefilet var godt krydret. Fin saus. Medium var nesten korrekt, en tanke fo mye, det samme gjaldt flere andre. Men mørt og godt kjøtt, med flott biffkniv. Service var fin under hele måltidet, de hadde ikke altfor mye å gjøre, skjenkeforbud. Dessertene var nydelig anrettet, Pannacotta ,hjemmelaget, men ikke topp. Ved betalingen dukket problem opp, jeg forsøkte 3 kort alle avvist, med to terminaler. Ikke god nok wifi antakelig. Ved bardisken fungerte det perfekt. Dette er ikke bra nok, det virker ikke hyggelig for gjesten for at kortene avvises. Hun burde ha stoppet det tidligere, dette må jo ha vært et kjent problem. Prisene er relativt høye, tanke i overkant i forhold til hva stedet er.

Takk, 286einara
Anmeldt 20. april 2021 via mobile enheter

Maten og servicen sto til forventningene, men det er helt klart utsikten som er verdt å få med seg. Kjempefint sted for en romantisk middag eller med venninner.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 93Lene

Reisende som så på Egon Tårnet, så også på

Har du vært i Egon Tårnet? Del dine erfaringer!