“Fantastisk utsikt!!!”

Vurdert som nr. 8 av 31 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige servitører, god mat og fantastisk utsikt. Var heldige å få med oss utsikten i både lys og mørke ettersom vi hadde bord 21.30. Anbefaler virkelig en tur opp i Tyholttårnet hvis dere besøker Trondheim :)

1  Takk, Millajona

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte Egon Tårnet i dag med to små barn på tre og fire. Restauranten har servering på halve restauranten på grunn av pandemi. Etter 15 minutter venting nede fikk vi bord. Vi bestilte på nett via telefon, betalte og ventet. Og venter og ventet. Etter 50 minutter fikk vi tak i en servitør som til slutt fant ut at bestillingen «ikke hadde gått igjennom» til tross for at betalingen hadde gått igjennom. Kjempedårlig av Egon og av servitørene som ikke ser innom kundene før det har gått 50 minutter.

Takk, 526eskilr
Anmeldt 24. juli 2021

Hyggelig middag på Egon Tårnet. Maten er typisk egon, helt OK, og ikke mer enn det må være for prisen. Men denne kan man besøke da det i seg selv er spennende med roterende restaurant. Pluss for veldig hyggelig og imøtekommende personale. Rask og god servering. Men altså i litt andre omgivelser enn det som er vanlig på Egon. Verdt ett besøk.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 23. juli 2021

En tur hit opp i tårnet er virkelig verdt turen. Dette stedet er veldig populært, så husk å booke i god tid. Restauranten roterer slik at du får sett hele Trondheim på en time mens man spiser. Egon er kvalitet og vi ble ikke skuffa av maten. Jeg og vår venn hadde bacon cheeseburger, kona hadde Black and White, mens sønnen vår hadde pizza. Kjempegodt! Til dessert hadde jeg en nydelig Pannacotta med bringebær, kona koste seg med eplekaka, mens de to andre spiste god is :)

Takk, AST81
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Super service og mat. Rent og effektivt. Husk å booke på forhånd om du ikke vilvente lenge på bord. Variert meny og blide servitører. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 897kristins

Reisende som så på Egon Tårnet, så også på

Har du vært i Egon Tårnet? Del dine erfaringer!