“Her er utsikten i det roterande”
Anmeldelse av Egon Tårnet

Egon Tårnet
Vurdert som nr. 8 av 31 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Her er utsikten i det roterande tårnet nok til toppkarakter og når maten og vinen er god i tillegg så er måltidet komplett. Anbefales

Takk, Engesund

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Tyholttårnet er en typisk egonrestaurant, men her er det utsikten som setter spor. Vi sitter som regel der en time, akkurat passe tid - slik at tårnet har dreid seg 360 grader rundt og vi får sett hele byen. En opplevelse i seg selv. Maten er også god og med grei porsjonsmengde. Burgeren synes både jeg og samboeren er spesielt god. Anbefales!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Advisingleah
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige servitører, god mat og fantastisk utsikt. Var heldige å få med oss utsikten i både lys og mørke ettersom vi hadde bord 21.30. Anbefaler virkelig en tur opp i Tyholttårnet hvis dere besøker Trondheim :)

1  Takk, Millajona
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte Egon Tårnet i dag med to små barn på tre og fire. Restauranten har servering på halve restauranten på grunn av pandemi. Etter 15 minutter venting nede fikk vi bord. Vi bestilte på nett via telefon, betalte og ventet. Og venter og ventet. Etter 50 minutter fikk vi tak i en servitør som til slutt fant ut at bestillingen «ikke hadde gått igjennom» til tross for at betalingen hadde gått igjennom. Kjempedårlig av Egon og av servitørene som ikke ser innom kundene før det har gått 50 minutter.

Takk, 526eskilr
Anmeldt 24. juli 2021

Hyggelig middag på Egon Tårnet. Maten er typisk egon, helt OK, og ikke mer enn det må være for prisen. Men denne kan man besøke da det i seg selv er spennende med roterende restaurant. Pluss for veldig hyggelig og imøtekommende personale. Rask og god servering. Men altså i litt andre omgivelser enn det som er vanlig på Egon. Verdt ett besøk.

Takk, RouleurKJH

Reisende som så på Egon Tårnet, så også på

Har du vært i Egon Tårnet? Del dine erfaringer!