“Flott sted og fantastisk utsikt”
Anmeldelse av Egon Tårnet

Egon Tårnet
Vurdert som nr. 8 av 31 Smått og godt i Trondheim
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Vi var der på et kafebesøk. Belgisk vaffel med is. Veldig god. Og ikke minst en fantastisk utsikt over Trondheim. Tårnet går rundt.
Dette er et must hvis du besøker Trondheim. (Utsikten)

Dato for besøk: september 2021
Takk, Bjørn-Arild H

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Var heldige og fikk booket bord en lørdag i juli. Ingenting å si på logistikken eller ventetid. Det gikk på skinner. Selve restauranten bærer preg av å være litt sliteni interiøret, men ellers en tradisjonell Egon restaurant. Det var fryktelig varmt i restauranten, og for komfortens skyld kunne a/c godt vært skrudd opp noen hakk. Veldig gøy for turister som oss å se hele Trondheim fra oven i løpet av en time. Vi koste oss.

Takk, Marit P
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Det er umulig å slå utsikten herfra. Bedre beliggenhet er vanskelig å finne. Vi var tre, som spiste henholdsvis asiatisk, torsk og entrecôte. Alle var rimelig fornøyde med maten.

1  Takk, 944vidars
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Her er utsikten i det roterande tårnet nok til toppkarakter og når maten og vinen er god i tillegg så er måltidet komplett. Anbefales

Takk, Engesund
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Tyholttårnet er en typisk egonrestaurant, men her er det utsikten som setter spor. Vi sitter som regel der en time, akkurat passe tid - slik at tårnet har dreid seg 360 grader rundt og vi får sett hele byen. En opplevelse i seg selv. Maten er også god og med grei porsjonsmengde. Burgeren synes både jeg og samboeren er spesielt god. Anbefales!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Advisingleah

Reisende som så på Egon Tårnet, så også på

Har du vært i Egon Tårnet? Del dine erfaringer!