Fantastisk plass.

Beliggenheten er et eventyr. Akkurat passende lengde fra bilvei, enten sommer eller vinter. Deilig... les mer

Anmeldt 6. mars 2020
GlassMann
Trondheim, Norge
Julebuffet

Tradisjonen tro dro vi på fottur inn til Elgsethytta før jul. Denne buffeten er mye bedre enn det... les mer

Anmeldt 3. mars 2020
andersk484
Trondheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 11. desember 2018

Har vært der to ganger den siste måneden. En kjøttkakemiddag som smakte godt på en senhøstettermiddag. Og en nydelig julebuffet der du finner både ribbe, medisterkaker, pinnekjøtt, pølser og det du kan tenke deg av tilbehør til dette, i tillegg til et rikelig utvalg av kaldretter. Alt dette smaker ekstra godt når du har tilbakelagt noen kilometer i senhøst/vinterluft og mørke til fots eller på ski. Elgsethytta skuffer aldri!

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, andersk484
Anmeldt 6. august 2018

Deilig å få kjøpt kaffe, svele og muffins når vi kom frem. Veldig godt. Flere spiste wrap of den var også god

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, HeidiBuh
Anmeldt 15. mars 2018 via mobile enheter

Igjen et hyggelig stopp på markaturen her på Elgsethytta. Stort utvalg av tilbehør til drikken. Varmretter også på menyen! Rent og ryddig og høflig betjening. Akseptable priser også!

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, travelmann3
Anmeldt 22. november 2017

Jeg har tatt turen på tacobuffet, var ikke alene, stort sett bra med folk som tar turen dit for blant annet å spise taco på torsdager, som er den varianten jeg har prøvd. Jeg er ikke så veldig glad i taco, men med det utvalget som var på Elgsethytta, så fant også jeg taco som et brukbart måltid.
Turen frem og tilbake til hytta er bonusen med det hele, for oss som liker å bevege "skroget"

Dato for opplevelse: april 2017
2  Takk, MadamSauba
Anmeldt 12. oktober 2017

Naturlig turmål for marka-vandrere, både til fots og på ski.
På sommerføre er det fint å kjøre opp i Henriksåsen og gå dit for middag, gjerne rett fra jobb. Det går bra fram til tidlig i oktober, etter det er det mørkt før du rekker tilbake, og den første snøen kommer). Stengt mandager. Taco på torsdager. Ellers valg mellom rømmegrøt og kjøttkaker.

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, Geir B