“Skuffende vårruller (take away)”

Amber Asian Food Restaurant
Vurdert som nr. 20 av 286 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Så ut som et veldig koselig sted, men vil anbefale å kjøpe take-away-vårruller et annet sted enn her.

Takk, Kjersti N

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Mye mat og drikke for pengene. Godt og variert utvalg. Hyggelig betjening. Vi hadde en veldig koselig kveld.

2  Takk, 917elinl
Anmeldt 11. januar 2019

Bestilte tre forskjellige sushi menyer take away og det var rimelig kjedelige greier. Hadde forventet høyere kvalitet. Det var på linje med sushien du får på Rema1000 på en god dag og det er ikke godt nok,

Takk, Matglad1234
Anmeldt 10. januar 2019

Jeg ville gjerne ha Sushi når jeg skulle feire min 60-års dag på 2. juledag, men jeg viste ikke om det var noen som kunne levere på en helligdag. Ringte Amber og de bekrefter at de skulle ha åpnet på 2. juledag, og at de selvfølgelig kunne levere hjem til meg. Men leveringstidspunkt var litt usikkert pga levering av ferskvarer. De kunne etter en stund bekrefte at de kunne levere kl. 15:00 på 2. juledag. Etter som åpningstiden på Amber er kl. 15:00, syns jeg dette var imponerende. Gjestene mine skrøt enormt av Sushin, og jeg regner med at Amber får flere nye kunder. Takk for utmerket service. Vis sees snart.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Åshild B
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Gleden var stor over asiatisk mat, spesielt supper! Dessverre var resultatet veldig skuffende.. Kan såklart hende dette var et engangstilfelle men for oss kommer vi aldri til å bestille herifra igjen. Sjømatsuppen luktet fordervet og smakte like så mens udonsuppen smakte kun salt med litt grønnsaker og andefett flytende rundt.
Vi bestilte i tillegg noen dumplings som dessverre ikke var stekt lenge nok så kjøttet var rått og ikke kunne spises av den gravide.

1  Takk, 21karianne

Reisende som så på Amber Asian Food Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Amber Asian Food Restaurant? Del dine erfaringer!