“Catering fra Amber”
Anmeldelse av Amber Restaurant

Amber Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 21. januar 2019

Vår bedrift Nordea har 2 ganger bestilt mat til ca. 40 pers på catering. Vi ble veldig fornøyd begge gangene. Personalen er meget serviceinnstilt og har begge gangene ordnet egen meny till vår anledning. Vi fikk mange retter til en meget prisverdig meny. Daglig leder Fredrik med andre i personalen kom til våre lokaler og ordnet med opplegg, sushibrett, varmmatbeholdere, lys m.m. Dagen etter kom de og hentet og ryddet. Det er toppservice det. Rekommenderer varm å bestille catering fra Amber.

/ Thinh Diep

1  Takk, Thinh D

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Så ut som et veldig koselig sted, men vil anbefale å kjøpe take-away-vårruller et annet sted enn her.

Takk, Kjersti N
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Mye mat og drikke for pengene. Godt og variert utvalg. Hyggelig betjening. Vi hadde en veldig koselig kveld.

2  Takk, 917elinl
Anmeldt 11. januar 2019

Bestilte tre forskjellige sushi menyer take away og det var rimelig kjedelige greier. Hadde forventet høyere kvalitet. Det var på linje med sushien du får på Rema1000 på en god dag og det er ikke godt nok,

Takk, Matglad1234
Anmeldt 10. januar 2019

Jeg ville gjerne ha Sushi når jeg skulle feire min 60-års dag på 2. juledag, men jeg viste ikke om det var noen som kunne levere på en helligdag. Ringte Amber og de bekrefter at de skulle ha åpnet på 2. juledag, og at de selvfølgelig kunne levere hjem til meg. Men leveringstidspunkt var litt usikkert pga levering av ferskvarer. De kunne etter en stund bekrefte at de kunne levere kl. 15:00 på 2. juledag. Etter som åpningstiden på Amber er kl. 15:00, syns jeg dette var imponerende. Gjestene mine skrøt enormt av Sushin, og jeg regner med at Amber får flere nye kunder. Takk for utmerket service. Vis sees snart.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Åshild B

Reisende som så på Amber Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Amber Restaurant? Del dine erfaringer!