“nydelig Asiatisk mat”
Anmeldelse av Amber Restaurant

Amber Restaurant
Vurdert som nr. 21 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 27. januar 2019

vi spiste suppe og sushi her. Maten var helt nydelig. Service var også god. Lite, men koselig lokale med noen få bord. Man kan også spise ved bardisken. I tillegg til sushi har de også andre asiatisk mat, som dimsum, thaiwok o.l. Dette er absolutt en restaurant jeg kommer tilbake til, vi koste oss.

Takk, Flyglad

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Ikke la utseendet lure deg! Det ser litt shabby ut, men servicen og maten er super! Her kan de sushi, og Peking-anden var fantastisk! De har et eget rom for litt større selskaper med plass til ca 14 pers.

Takk, 46erikb
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Blir møtt av hyggelig betjening med engang jeg kommer inn døren.
Enkel og veldig oversiktlig meny med det meste for de fleste.
Bestilte enkelt sushi som takeaway ,maten holdet god standard og opplevelsen her var meget bra,friske råvarer.
Kommer gjerne tilbake her og anbefaler gjerne dette stedet om du skal inne eller ha takeaway.
Takk for maten.

2  Takk, 296j_rgenn
Anmeldt 21. januar 2019

Vår bedrift Nordea har 2 ganger bestilt mat til ca. 40 pers på catering. Vi ble veldig fornøyd begge gangene. Personalen er meget serviceinnstilt og har begge gangene ordnet egen meny till vår anledning. Vi fikk mange retter til en meget prisverdig meny. Daglig leder Fredrik med andre i personalen kom til våre lokaler og ordnet med opplegg, sushibrett, varmmatbeholdere, lys m.m. Dagen etter kom de og hentet og ryddet. Det er toppservice det. Rekommenderer varm å bestille catering fra Amber.

/ Thinh Diep

1  Takk, Thinh D
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Så ut som et veldig koselig sted, men vil anbefale å kjøpe take-away-vårruller et annet sted enn her.

Takk, Kjersti N

Reisende som så på Amber Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Amber Restaurant? Del dine erfaringer!