“God sushi - men vær tålmodig her”

Amber Asian Food Restaurant
Vurdert som nr. 23 av 283 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Makien var god og utrolig pent dandert med mange spennende smaker. Første gang jeg har hatt kokt laks i makien, men sånn var det her. Laaaang ventetid

4  Takk, InaMitt

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Ihjel stekt og tørr sharing plate. Lang ventetid, ikke vann. Meget skuffet. Ingen meny for drikke, måtte spørre etter drikke etter bestilling.

Takk, jonivarl
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi valgte Ambers Moriawase hvor kokken selv valgte ut sashimi, sushi og maki. Maten var helt fantastisk og servicen var upåklagelig.

Takk, lillianelise
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra mat annbefale sushi.hyggelig betjening .Norsk servering til ein forandring .
Reint og pent og total inntrykket meget bra.

Takk, noroddst
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelige servitører og er hyggelig lokale, og så frem til en god middag. Vi bestilte wok og sushi, og selv om maten var på det jevne så var den ikke så mye mer enn det. Vi ble ikke overrasket over det vi ble servert.

Det store minuset fra oss var ventetiden på maten. Fra vi satte oss i stolene våre så tok det 50 minutter før vi fikk maten på bordet. Vi fikk beskjed om at det hadde skjedd noe kluss med bestillingen, men dette ble ikke oppdaget før vi etter 40 min spurte om maten vår kom snart.

Vi fikk rabatt på mat og drikke som plaster på såret, men det er vanskelig for oss å gi noen bedre karakter når ventetiden ble så lang som den ble og maten vi fikk servert var helt ok.

1  Takk, olsmar84

Reisende som så på Amber Asian Food Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Amber Asian Food Restaurant? Del dine erfaringer!