“HalloVin”

Amber Asian Food Restaurant
Vurdert som nr. 16 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 31. oktober 2020

Fantastisk nydelig sushi, og husets vin var en særdeles god kombo. Spiste Amber moriawase, og det var 100% vellykket. Utmerket service, maten kom raskt og oste av høy kvalitet og lekker presentasjon. Dette var første, men absolutt ikke siste besøk!

Takk, 582gretea

Anmeldt 28. oktober 2020

Veldig fornøyd med at jeg kunne få 2 forskjellige varianter av sushi. Alt smakte veldig godt sammen med Singha ølen. Behagelig personale. Verdt et besøk.

Takk, mariabY8094IX
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Dette var et bra sted å spise asiatisk mat. Både sushi og gode kjøttretter er vert å smake på. Vi hadde kombiretter som gjør at man får smake litt av hvert. Grunnen til at den ikke når helt opp er at det finnes asiatiske restauranter som har mer nyskapende mat, men det betyr ikke at man allikevel kan få en fantastisk kveld her.

2  Takk, 558christiank
Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Delikat anrettet og smakfull sushi. Mye mat for pengene. Lun atmosfære og trivelig servitør. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: september 2020
Takk, frusletvold
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, fantastisk god mat. Vi valgte en dele-meny - kokkens anbefaling. Rikelige porsjoner. Deilige smaker!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 981hildes

Reisende som så på Amber Asian Food Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Amber Asian Food Restaurant? Del dine erfaringer!