“Absolutt anbefales! ”

Amber Asian Food Restaurant
Vurdert som nr. 16 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 2. januar 2021 via mobile enheter

Absolutt anbefales! Trondheim beste sushi og thai mat. Alt smakte veldig bra. God service. Vi kommer sikkert tilbake.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Oleg S

Anmeldt 29. desember 2020

Besøkte Amber Restaurant nylig i Trondheim, og hva kan jeg si? Veldig skuffende sted, vil jeg si...

Var der med familien, der jeg og stefaren bestilte sushi-sett, mens lillesøstera og moren bestilte "sprø" kinesisk and. Hva fikk vi, spør dere? Vi fikk sushi-sett som smakte ren majones (fikk ikke kjente fiskesmaken), og anden var ikke "sprø", men helt klart kokt og muligens oppvarmet i mikroovn (som vi fikk sett ved utgangen). Har en følelse på at kokkene som jobber der mangler krevende utdanning...

Hva vil jeg si til slutt? Ja...anbefaler slett ikke å ta måltid i dette stedet. Ingen av familien min, inkludert meg, er fornøyde med maten.

Dato for besøk: desember 2020
3  Takk, TimofeyP7
Anmeldt 31. oktober 2020

Fantastisk nydelig sushi, og husets vin var en særdeles god kombo. Spiste Amber moriawase, og det var 100% vellykket. Utmerket service, maten kom raskt og oste av høy kvalitet og lekker presentasjon. Dette var første, men absolutt ikke siste besøk!

Takk, 582gretea
Anmeldt 28. oktober 2020

Veldig fornøyd med at jeg kunne få 2 forskjellige varianter av sushi. Alt smakte veldig godt sammen med Singha ølen. Behagelig personale. Verdt et besøk.

Takk, mariabY8094IX
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Dette var et bra sted å spise asiatisk mat. Både sushi og gode kjøttretter er vert å smake på. Vi hadde kombiretter som gjør at man får smake litt av hvert. Grunnen til at den ikke når helt opp er at det finnes asiatiske restauranter som har mer nyskapende mat, men det betyr ikke at man allikevel kan få en fantastisk kveld her.

2  Takk, 558christiank

Reisende som så på Amber Asian Food Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Amber Asian Food Restaurant? Del dine erfaringer!