“Kjedelig opplevelse”
Anmeldelse av Amber Restaurant

Amber Restaurant
Vurdert som nr. 25 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

En generelt dårlig opplevelse. Tok over en time før vi fikk mat, kelnerne ser heller i bakken enn på kundene og maten var helt middelmådig.

Takk, Mysa8

1923 av 274 anmeldelser

Anmeldt 1. mai 2021 via mobile enheter

Var på Amber med 4 venner. De glemte mat på foretten som de sa skulle komme med hovedretten- på tross av at vi ikke hadde bestilt hovedrett enda… De spurte ikke om maten smakte. Noe den overhodet ikke gjorde. De kom med en allerede åpen vinflaske
De var tom for vann med bobler.
Biffen ble bestilt som medium minus, den var definitivt ikke det. Den kom med feil saus. Grønnsakene var slapp og ikke god. Sushi-risen var underkokt.
Det hele tok veldig lang tid, og restauranten var ikke full. Hvordan denne kan ligge på 17 plass er en gåte!

Alle var svært misfornøyd, vi kommer aldri tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Marius501
Anmeldt 22. april 2021 via mobile enheter

Veldig deilig å igjen kunne gå ut og spise. Amber var et spennende nytt bekjentskap. Bestilte kokkene kompromissløse kombo, som bør på masse gode asiatiske smaker, og solid fat til oss tre.

Dato for besøk: april 2021
Takk, JoHaller
Anmeldt 3. april 2021

Vi bestilte 2 and takeaway. AmberAnd og pekingand. Amber var greit, men den andre var uten smak og uten annet tilbehør enn smakløs agurk og litt grønt. Ille måltid til skyhøy pris.

Dato for besøk: april 2021
Takk, perottos2016
Anmeldt 2. januar 2021 via mobile enheter

Absolutt anbefales! Trondheim beste sushi og thai mat. Alt smakte veldig bra. God service. Vi kommer sikkert tilbake.

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Oleg S

Reisende som så på Amber Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Amber Restaurant? Del dine erfaringer!