“Dårlig service og overpriset mat‼️”
Anmeldelse av Amber Restaurant

Amber Restaurant
Vurdert som nr. 26 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Stedet var underbemannet, tok lang tid til vi ble anvist bord og til servitør kom til bordet for å ta bestilling. Vi bestilte toppvalget, Sharing Plate, til kr. 380 per person. Når maten ankom var hummeren byttet ut med en sjøkreps med en tykkelse som et sugerør, ingen kommentar fra servitør. Maten forøvrig var greit nok men max verdt 150/person.

Konklusjon: treig service, middelmådig & overpriset mat‼️

Takk, finn_isteinn

1923 av 277 anmeldelser

Anmeldt 12. juli 2021

Bestilling foregår digitalt. Vi fikk feil mat og mat med allergener som halve familien ikke kunne spise. Gikk ikke an å klage på telefon, måtte bruke hjemmesiden. Etter flere dager kom det et slags beklagelsessvar på e-post. Vi fikk ikke penger tilbake, kun en mulighet for å få én spesifikk rett for én person "gratis". Denne retten hadde ingenting med hva vi hadde bestilt i utgangspunktet.

Smaksrapport fra den delen av familien som kunne spise av maten: Sashimi og nigiri var ok, men makirullene var dynka i majones så andre smaker forsvant.

Takk, heidihopp
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

En generelt dårlig opplevelse. Tok over en time før vi fikk mat, kelnerne ser heller i bakken enn på kundene og maten var helt middelmådig.

Takk, Mysa8
Anmeldt 1. mai 2021 via mobile enheter

Var på Amber med 4 venner. De glemte mat på foretten som de sa skulle komme med hovedretten- på tross av at vi ikke hadde bestilt hovedrett enda… De spurte ikke om maten smakte. Noe den overhodet ikke gjorde. De kom med en allerede åpen vinflaske
De var tom for vann med bobler.
Biffen ble bestilt som medium minus, den var definitivt ikke det. Den kom med feil saus. Grønnsakene var slapp og ikke god. Sushi-risen var underkokt.
Det hele tok veldig lang tid, og restauranten var ikke full. Hvordan denne kan ligge på 17 plass er en gåte!

Alle var svært misfornøyd, vi kommer aldri tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Marius501
Anmeldt 22. april 2021 via mobile enheter

Veldig deilig å igjen kunne gå ut og spise. Amber var et spennende nytt bekjentskap. Bestilte kokkene kompromissløse kombo, som bør på masse gode asiatiske smaker, og solid fat til oss tre.

Dato for besøk: april 2021
Takk, JoHaller

Reisende som så på Amber Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Amber Restaurant? Del dine erfaringer!