“Kjempegod mat og hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Amber Restaurant

Amber Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom betjening.
Kjempegod mat. Koselig sted. Dette var en opptur og tilfeldig besøk.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Bjørn-Arild H

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Beste sushien i Trondheim. Kvalitet over råvarene, smaker alltid ferskt. Mange spennende varianter av uramani og futomaki.

Takk, Mari P
Excursion445782, Eier på Amber Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen! Det setter vi skikkelig stor pris på! :D

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Meget god mat og hyggelig service. Litt annerledes og smakfull sushi. Sharing plate med variert kjøtt smakte også veldig godt
God service og lite ventetid. Anbefales!

Takk, Espen D

Tusen hjertelig takk for anmeldelsen!! :D

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte en Sharing Plate, pris 380 pr person, med bl a hummer. På fatet lå en halv sjøkreps til hver, kjøttet var tørt og for godt stekt. Det fulgte ikke ris med til platen, men til nød fikk vi en liten porsjonsskål til å dele på tre personer. Det var kun en servitør på jobb, ham snakket lavt og vi så lite til han. Stedet anbefales ikke av oss.

Takk, Birdie0501
Excursion445782, Eier på Amber Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei, Amber special sharing plate er lagt opp slik at det skal være nok antall personer som bestiller retten. Grunnen til at retten ikke fulgte med ris eller liknende tilbehør var fordi vi har tidligere servert hovedretten med ris, men det har endt med at vi har måttet kastet tilbehøret. For å ikke måtte sløse maten, valgte vi å heller sette det som ekstra tilbehør på menyen som kundene da kan bestille for 15 kr/stk dersom det er ønskelig. Dette er for å ikke måtte sløse maten. På den måten åpner det også muligheten for å kunne velge tilbehøret en måtte ønske, om det måtte være ris, nudler, grønnsaker osv. Sjøkrepsen skal da være en mindre alternativ for hummeren som i de fleste tilfeller utifra erfaring har funnet ut av blir veldig mye mat for antall oppgitte personer. Stor hummer i tillegg til kjøtt og mais har resultert seg at det blir mye som kastes, dermed er sjøkreps en mindre og mer egnet alternativ størrelsesmessig. Vi får nye menyer veldig snart og da vil dette være tydeligere beskrevet der. Vi prøver så godt vi kan for at restauranten sløser minst mulig mat, og fokuserer på at kundene får passelige porsjonsstørrelser for å hindre overflod av matrester og ubehag blant kundene. Håper dette ga et større perspektiv og en oppklaring på forvirringen. :) Hjertelig velkommen igjen :D

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Stedet var underbemannet, tok lang tid til vi ble anvist bord og til servitør kom til bordet for å ta bestilling. Vi bestilte toppvalget, Sharing Plate, til kr. 380 per person. Når maten ankom var hummeren byttet ut med en sjøkreps med en tykkelse som et sugerør, ingen kommentar fra servitør. Maten forøvrig var greit nok men max verdt 150/person.

Konklusjon: treig service, middelmådig & overpriset mat‼️

Takk, finn_isteinn

Reisende som så på Amber Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Amber Restaurant? Del dine erfaringer!