“Som forventet”
Anmeldelse av Egon Prinsen

Egon Prinsen
Vurdert som nr. 163 av 287 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Har du vært på en Egon restaurant før, så vet du hva du får her og. Fine lokaler, ryddige/rene toaletter og hyggelige servitører.
Maten ok. Bestilling må gjøres ved disk, trekker litt ned, når en ser på prisnivået.

1  Takk, 2rerik

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Var her en fredags ettermiddag for en sen lunsj, her bestiller man som vanlig ved baren. Og maten kom fort. Bra utvalg i drikke og enda bedre utvalg i lunsj retter og fingermat! Veldig god mat:-) anbefales!

Takk, klllk
Anmeldt 26. august 2018

En av de bedre Egonopplevelser, men noe rot med bestillingen trekker ned. Hjelpsomme og hyggelig betjening, men Egons policy om forhåndsbetaling er helt på tryne mht prisnivået

Dato for besøk: august 2018
Takk, knutp1
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Lunsjmøte på Egon, 2 av oss spiste egon’s club sandwich som er en klassiker og smakte godt. De andre spiste omelett som også smakte bra. Bra service, store kaffe kopper, helt OK pris.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, gaute_2017
Anmeldt 13. august 2018

Var her med sammen med to familier får å kose oss før en RBK kamp. Bestilte en porsjons pizza til barna. Det viste seg at denne "pizzaen" var en tortillalefse påsmurt med tomatsaus og litt ost. Sprøtt som flattbrød! Dette likte ingen av barna. så da bestilte vi en stor pizza til alle barna. Servitør forsto ingenting av at barna ikke likte den første pizzaen og noe snakk om å få slippe å betale for den pizzaen kom ikke på tale. Dyr mat. Må selv gå å bestille ved disk?! Men i sannhetens navn, maten til oss voksne var god den....
Kommer nok ikke tilbake, da det er mange alternativer i området.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 168stigg

Reisende som så på Egon Prinsen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Egon Prinsen? Del dine erfaringer!