“Vi var her fredag 24.07.20.”
Anmeldelse av Egon Prinsen

Egon Prinsen
Vurdert som nr. 162 av 288 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her fredag 24.07.20. Maten var nydelig og servicen var 5. Møreste biffen jeg har spist på lenge. Vi dro tilbake 25.07.20, og opplevde en ypperlig service. Kjøkkenet hadde utfordringer med riskokeren, og vi fikk raskt beskjed om dette og en forrett servert på huset! Maten smakte fortreffelig☺️
fra oss
Hilsen fra mor og datter på tur i Trondheim☺️

Takk, GuadalupeW11

Anmeldt 7. juli 2020

Ikke å anbefale dette stedet. Vi bestilte 1 pizza, denne var brent og KALD og kjøttet var surt. Denne var oppvarmet. Bestilte også fiskesuppe hvor fisken var KALD dog god smak. Sharingplate var ikke bra. Betjeningen var hyggelige.

Takk, 380bengta
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Spurte pent om det var tillatt , og ikke minst ledig å sette seg ute for å spise. Får et kort svar med en sur mine, om at det bare var å finne seg bord selv. Satt oss ned å ventet lenge på bestilling, informasjon om at menyen var digital og at bestilling måtte skje ved baren ble aldri nevnt. Dro herfra med sulten mage. Går ikke hit igjen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, emiliebryhn
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

Gikk hit etter jobb og bestilte meg laks med stekte grønnsaker og poteter. Maten var god, og betjeningen hyggelig. Eneste jeg savnet med måltidet var en litt krispet stekt overflate på laksefileén, men dette er nok mer ett ønske basert på hvordan jeg liker laksen forberedt.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, ainahaug
Anmeldt 10. januar 2020 via mobile enheter

Konseptet med å betale når men bestiller mat er genialt, bare å gå når det passer, maten er veldig typisk konsept Egon litt enkel plankekjøring, men ingen ting å utsette på smaken, veldig koselig innover i restauranten.
Porsjonene kunne ha vært litt større.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Klinkokkos

Reisende som så på Egon Prinsen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Egon Prinsen? Del dine erfaringer!