“Egon på sitt beste i Trondheim, med sin sentrale beliggenhet.”
Anmeldelse av Egon Prinsen

Egon Prinsen
Vurdert som nr. 27 av 31 Smått og godt i Trondheim
Anmeldt 19. juli 2021

Vi hadde denne restauranten som vår "stamplass" for mat og drikke i 4 dager, siden vi bodde på Prinsen. Var veldig fornøyd med mat, drikkeutvalg og service hver dag.

Takk, ARY944

Anmeldt 16. juli 2021

På grunn av korona, er meny og bestilling på QR app + korona registrering. Maten var servert ved bordet og var bra. Hadde fisk og biff. Sat ute – ein god del pollenstøv på borda. Reint på toalett.

1  Takk, Trehar
Anmeldt 12. juli 2021

Familefølge på 8, med 4 barn. De måtte vente lengst på maten. Deretter ventet vi 45 min på påfyll av pizzabuffet, 30 min på ny mat til en unge som tippet sin i gulvet. Vi måtte betale full pris for både ny mat og drikke. Ellers lite og smakløs mat på resten. Hit kommer vi ikke tilbake!!

Takk, malenel809
Anmeldt 11. juli 2021

Vi overnattet på Thon Hotel Prinsen, og kom via hotellet inn i restauranten. Det var ikke helt åpenbart om vi skulle henvende oss til personalet eller ikke, da inngangen bare hadde skilt med smittesporing på. Etterhvert får vi tak i en ansatt som forteller oss at vi kan velge hvilket bord som helst og bestille via mobil. Opplever dette som litt uprofesjonelt og uryddig måte å ta imot gjester på. Utover det var maten god og personalet hyggelig.

Takk, 636ingrids
Anmeldt 20. mars 2021 via mobile enheter

Spiste cæsarsalat hos dere i går. Den var uten cæsardressing. Kan det da kalles cæsarsalat når man må bestille dressing i tillegg? Er det ikke da salat med kylling jeg har fått?

Dato for besøk: mars 2021
Takk, st_lef2020

Reisende som så på Egon Prinsen, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Egon Prinsen? Del dine erfaringer!