“Bra, men litt hektisk denne dagen!”
Anmeldelse av Cowsea

Cowsea
Vurdert som nr. 75 av 296 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Et sosialt spisested med lav terskel og hyggelig atmosfære. Her skal du føle deg vel, enten du kommer for en helaften, eller bare tar en drikke i baren.
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og trivelig atmosfære i lokalene! Men her må jeg dessverre trekke litt på servicen dagen vi var innom. Her virket det som litt kaotisk, selvom inne lokalene var fulle. Vi ventet 1 time og 5 minutter på to hamburgere som var ekstremt salte. Men ellers var smakene gode. De innså selv at maten tok tid og ga oss beskjed og beklaget seg og sa det hadde skjedd noen glipp:) Tok og litt tid å få bestilt drikke men s vi ventet på maten! Så var kanskje noe hektisk denne dagen! Men hyggelige folk! Takk for oss!

Takk, sivertuhr

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hadde vært her tidligere og hadde hatt god opplevelse da. Flott lokale, hyggelig mottakelse, men det ble med det. Bestilte blåskjell som var gode, men noe liten porsjon og mye knuste skjell, samt sushi som var ok men ikke noe mer. Tenkte å bestille dessert, men det hadde betjeningen for travelt med å ta imot bestilling på. Gikk tidlig.

Takk, Drummer2000
Anmeldt 2. juli 2021

Booket bord anledning min sønns 20 års dag. Maten kom ikke samtidig som de andre. Måtte vente 45 minutter på dessert og drikke. Varslet servitøren 4 ganger om at sønnen hadde bursdag og om de kunne gjøre stas på dessert i form for stjerneskudd eller lignende. Skjedde aldri. Dårlig oppfølging. Når vi dro var det ingen som som sa takk for besøket. Dette var dårlige greier.. Her må det gjøres noe på servicesiden!!!!!
Terningkast 2

Takk, 502hanneh
Anmeldt 28. november 2020 via mobile enheter

Reserverte bord på nett, helt ok, men ble henvist i "uteavdelingen", kanskje ikke det beste i slutten av november, litt for kjølig.
Ble mottatt av en litt for avmålt vertinne, kanskje varme og empati bør innføres?
Litt knotete å bestille via tlf, men må man så må man.
Drikke komme kjapt, men hvis 8 pers. på bordet synes en IPA ikke smaker ok, så bør kanskje ikke vertinnen argumentere imot?
Maten smaker godt, den er varm og fresh, men vertinnen bør kanskje ikke love at alle får sin mat samtidig, for så å servere et annet bord i mellomtiden?
Belysningen på bordet kunne vel også ha vært litt bedre, alle ønsker jo å se det man faktisk spiser...
Hyggelig plass, men mangler en del for å få topp score.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Frode B
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

En flott opplevelse med familien. Både vegetarburgeren, sushi (12 og 16 biter) samt saftige spare-ribs falt i smak. Nydelig husets hvitvin og sprudlende Dahls(!) øl.
Hyggelige ansatte, fra vakta som tok oss imot til servitøren med glimt i øyet og gode tips. Herlige Trondheim!

Dato for besøk: september 2020
Takk, 659espenf

Reisende som så på Cowsea, så også på

Har du vært i Cowsea? Del dine erfaringer!