“God service”
Anmeldelse av Cowsea

Cowsea
Vurdert som nr. 75 av 296 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Et sosialt spisested med lav terskel og hyggelig atmosfære. Her skal du føle deg vel, enten du kommer for en helaften, eller bare tar en drikke i baren.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Meget innafor sushi veldig god service og meget pen ute område. Bra musikk og mye bra alkohol som selges

Takk, L359MRsebastians

Anmeldt 31. juli 2021

God mat, kjempe gode drinker men servicen var skikkelig nedtur. En misforståelse førte til litt sur stemning og vi forlot stedet i sinne. Har aldri opplevd mer grinete oppførsel fra flere ansatte, når det er de som ikke klarer å levere ut drinker. Ventet 35 minutter på bestillingen og etterlyste 2 ganger. Fikk refundert pengene med beskjed om å forlate bordet. Om de skal få full score her må ansiktene mot gjestene skjerpe seg.

Takk, I988LindaJ
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og trivelig atmosfære i lokalene! Men her må jeg dessverre trekke litt på servicen dagen vi var innom. Her virket det som litt kaotisk, selvom inne lokalene var fulle. Vi ventet 1 time og 5 minutter på to hamburgere som var ekstremt salte. Men ellers var smakene gode. De innså selv at maten tok tid og ga oss beskjed og beklaget seg og sa det hadde skjedd noen glipp:) Tok og litt tid å få bestilt drikke men s vi ventet på maten! Så var kanskje noe hektisk denne dagen! Men hyggelige folk! Takk for oss!

Takk, sivertuhr
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hadde vært her tidligere og hadde hatt god opplevelse da. Flott lokale, hyggelig mottakelse, men det ble med det. Bestilte blåskjell som var gode, men noe liten porsjon og mye knuste skjell, samt sushi som var ok men ikke noe mer. Tenkte å bestille dessert, men det hadde betjeningen for travelt med å ta imot bestilling på. Gikk tidlig.

Takk, Drummer2000
Anmeldt 2. juli 2021

Booket bord anledning min sønns 20 års dag. Maten kom ikke samtidig som de andre. Måtte vente 45 minutter på dessert og drikke. Varslet servitøren 4 ganger om at sønnen hadde bursdag og om de kunne gjøre stas på dessert i form for stjerneskudd eller lignende. Skjedde aldri. Dårlig oppfølging. Når vi dro var det ingen som som sa takk for besøket. Dette var dårlige greier.. Her må det gjøres noe på servicesiden!!!!!
Terningkast 2

Takk, 502hanneh

Reisende som så på Cowsea, så også på

Har du vært i Cowsea? Del dine erfaringer!