“God mat 🥙🍤🍱🍔🥗🍣”
Anmeldelse av Cowsea

Cowsea
Vurdert som nr. 75 av 295 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Et sosialt spisested med lav terskel og hyggelig atmosfære. Her skal du føle deg vel, enten du kommer for en helaften, eller bare tar en drikke i baren.
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Varmt og godt en flotte plass .
God mat ,vi hadde alt fra burger til sushi. Vi var her 2019 og nå 2021 på Aqua Nor . God service vi kommer igjen ❤️

Takk, 744kristinek

2024 av 310 anmeldelser

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vært her flere ganger og har bare gode opplevelser. God sushi, gode drinker og skikkelig stort og godt sharing-måltid! Trivelig service.

Takk, 1zzyh
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Meget innafor sushi veldig god service og meget pen ute område. Bra musikk og mye bra alkohol som selges

Takk, L359MRsebastians
Anmeldt 31. juli 2021

God mat, kjempe gode drinker men servicen var skikkelig nedtur. En misforståelse førte til litt sur stemning og vi forlot stedet i sinne. Har aldri opplevd mer grinete oppførsel fra flere ansatte, når det er de som ikke klarer å levere ut drinker. Ventet 35 minutter på bestillingen og etterlyste 2 ganger. Fikk refundert pengene med beskjed om å forlate bordet. Om de skal få full score her må ansiktene mot gjestene skjerpe seg.

Takk, I988LindaJ
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og trivelig atmosfære i lokalene! Men her må jeg dessverre trekke litt på servicen dagen vi var innom. Her virket det som litt kaotisk, selvom inne lokalene var fulle. Vi ventet 1 time og 5 minutter på to hamburgere som var ekstremt salte. Men ellers var smakene gode. De innså selv at maten tok tid og ga oss beskjed og beklaget seg og sa det hadde skjedd noen glipp:) Tok og litt tid å få bestilt drikke men s vi ventet på maten! Så var kanskje noe hektisk denne dagen! Men hyggelige folk! Takk for oss!

Takk, sivertuhr

Reisende som så på Cowsea, så også på

Har du vært i Cowsea? Del dine erfaringer!