“God mat og god kombo ned kjøtt og Sushi.”
Anmeldelse av Cowsea

Cowsea
Vurdert som nr. 71 av 298 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Et sosialt spisested med lav terskel og hyggelig atmosfære. Her skal du føle deg vel, enten du kommer for en helaften, eller bare tar en drikke i baren.
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Her har de uten tvil god mat, både sushi og Hamburgere var veldig gode og maten kom fort ved bestilling.

Bestilling nå i covid tid gjøres på telefon og dette fungerte ikke bra. Vi bestilte først drikke, så forrett, så middag og deretter dessert. Problemet var at de ikke godtok at samme kort ble brukt mer en en gabg, heldigvis hadde vi nok kort med litt irriterende og tidkrevende.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Akvaria

Anmeldt 3. september 2021

Ikke ta meg feil, utformingen på stedet er bra. Problemet er betjeningen. De består av en forkastelig gjeng bråkjekke ungdommer som ikke burde vært ansatt i serviceyrket. Gitt stedet flere sjanser men de skuffer hver gang. Har aldri følt oss velkommen her, da betjeningen er helt forferdelig.

Gjør deg selv en tjeneste å besøk andre steder i vår flotte by. Cowsea er en skam for trondheim!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, karlhenrikboee
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Varmt og godt en flotte plass .
God mat ,vi hadde alt fra burger til sushi. Vi var her 2019 og nå 2021 på Aqua Nor . God service vi kommer igjen ❤️

Takk, 744kristinek
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vært her flere ganger og har bare gode opplevelser. God sushi, gode drinker og skikkelig stort og godt sharing-måltid! Trivelig service.

Takk, 1zzyh
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Meget innafor sushi veldig god service og meget pen ute område. Bra musikk og mye bra alkohol som selges

Takk, L359MRsebastians

Reisende som så på Cowsea, så også på

Har du vært i Cowsea? Del dine erfaringer!