“Ypperlig sted for 70 årsfeiring!”
Anmeldelse av Tag Restaurant & Bar

Tag Restaurant & Bar
Bestill bord
tir. 9.3.
20:00
Vurdert som nr. 46 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 19. oktober 2020

Vi var åtte personer som spiste nydelige retter med god drikke til. Confitert kortreist kylling var helt perfekt, saftig og god. Ytrefileten får kjempegode tilbakemeldinger. Takk for oss. Tag restaurant er et trivelig sted å være!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Grethe A

Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Anbefales. Nydelig vilt burger, med små detaljer som teller! Bestikk som fungerer ( heter å få smør kniv til kjøtt ...). Behagelig nivå på musikk, rent, diskré men våken betjening.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Elwwira
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Gode kortreiste råvarer Passe stor og variert meny,fin atmosfære og god service. Anbefales på det varmeste

1  Takk, rigmorh2018
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet anbefales på det varmeste.Hyggelig betjening og kjempegod mat.Og perfekt beliggenhet i gågata.

1  Takk, oddgeirt
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God burger til barnet på turen og kjempe gode retter til de voksne. Hyggelig betjening og prima plassering. Anbefales

1  Takk, 849kristinee

Reisende som så på Tag Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Tag Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!