“Dette må være verdens seigeste”
Anmeldelse av Tag Restaurant & Bar

Tag Restaurant & Bar
Bestill bord
tir. 2.3.
20:00
Vurdert som nr. 46 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 5. desember 2020 via mobile enheter

Dette må være verdens seigeste and confit. Dette kjøttet skal være så mørt at du kan spise det med skje, vi måtte sloss, armert med biffbestikk, for å få i oss maten.
Fikk tilbud om ny mat, men takket nei. Det burde vi ikke gjort.
Avsluttet med dessert på huset

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Trhlro

Anmeldt 4. desember 2020 via mobile enheter

Meget bra. Vi var 4 personer som spiste lutefisk med alt av tilbehør. God mat, store porsjoner, meget hyggelig service. Dette er en restaurant som setter gjestene i fokus. Anbefales

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 706kyrrea
Anmeldt 19. oktober 2020

Vi var åtte personer som spiste nydelige retter med god drikke til. Confitert kortreist kylling var helt perfekt, saftig og god. Ytrefileten får kjempegode tilbakemeldinger. Takk for oss. Tag restaurant er et trivelig sted å være!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Grethe A
Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Anbefales. Nydelig vilt burger, med små detaljer som teller! Bestikk som fungerer ( heter å få smør kniv til kjøtt ...). Behagelig nivå på musikk, rent, diskré men våken betjening.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Elwwira
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Gode kortreiste råvarer Passe stor og variert meny,fin atmosfære og god service. Anbefales på det varmeste

1  Takk, rigmorh2018

Reisende som så på Tag Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Tag Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!