“God mat, dårlig service.”
Anmeldelse av Tag Restaurant & Bar

Tag Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 40 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde valgt denne restauranten basert på gode tilbakemeldinger her på Tripadvisor både på mat og service. Maten var god, men servicen stod ikke i stil med det vi ble forespeilet - eller det man kan forventede av en restaurant generelt. Det tok kjempelang tid før vi fikk bestilt mat og vi måtte huke til oss servitøren for å spørre om vi fikk bestille - til tross for at de tilsynelatende hadde god tid og ikke så mange gjester. Da servitøren endelig kom til bordet virket det som om han ville bli fort ferdig og holdte på å gå fra oss flere ganger før vi fikk bestilt ferdig.. Følte oss til bry, oversett og ikke godt mottatt generelt. Synd, da maten var ganske god.

1  Takk, X4226FUkarene

Anmeldt 31. juli 2021

Kanskje en av de beste opplevelsene når det kommer til mat og service! Man blir hele tiden tatt vare på av hyggelige ansatte, her har de lært hva som skal til for at besøkende virkelig skal få en god opplevelse. Vil anbefale dette stedet til alle. Tusen takk for oss. Arild og Anne Lise

1  Takk, Arildskogland
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra service og oppvartning fra personale, god mat og hyggelig sted. Anbefales å ta turen hitVi kommer gjerne igjen en annen gang.

2  Takk, Kine H
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Sjelden hele familien gir topp score til alle rettene. Tapasfatet var nydelig for 18-åringen og pappaen, reke og avokado salaten falt virkelig i smak for mammaen mens 13-åringen likte classic burgeren. Meget hyggelig betjening og koselig atmosfære. 2 tomler opp, 6 øyne på treningen, 5 av 5 stjerner og smilefjes var scoren. Anbefales på det varmeste

2  Takk, Espen O
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Sykt god club sandwich, kanskje det bedte jeg har smakt. Rekesmørbrødet ligger også og vaker i toppen. Super service og hyggelig personale. Anbefales!

2  Takk, 729kristianh

Reisende som så på Tag Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Tag Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!