“Nattmat”
Anmeldelse av Istanbul Döner Chef

Istanbul Döner Chef
Vurdert som nr. 15 av 29 Smått og godt i Trondheim
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Var sulten en lørdag natt og stakk tilfeldig innom. God kebab som ble levert på under 5 minutter med en hyggelig hilsen

Takk, kremly

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

God smak, men levde ikke opp til «byens beste kebab» som det reklameres for. Relativt beskjeden kekabrull til høy pris. Ikke spesielt sterk, selv om det ble ettertrykkelig bestilt ekstra sterk. Hadde større forventninger, men ble skuffet.

1  Takk, larso2015
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg spiser mye Tyrkisk mat, og en som jeg er garantert sikker på er retten mix grill. Nå bor jeg i Oslo, og variasjon på tyrkiske restauranter er stort - super digg med egen vri på samtlige.
Derfor er skuffelsen stor når jeg bestiller en Mix grill her. Min feil at jeg ikke leser menyen bak kassa godt nok, og i god tro bestiller en Mix grill.

Mixgrill burde som minimum inneholde:
Lam, kylling og kjøtt rett - med bulgur, noe youghurt / hummus, salat og brød.

Mixgrill her bestod av en lang kjøtt stykke (det var skrevet lam på meny, men dette var det altså ikke) par usle kyllingbiter (kylling spyd i meny) bulgur og og litt salat. Jeg måtte be om brød ved siden av.

Maten ble raskt servert, og smakte greit men det var ikke verdt pengene. Kr 260,- for en mager og mangelfull mixgrill med drikke.

Flere som har skrevet at dette er den beste tyrkiske maten de har smakt —> Vel ta dere en tur til Oslo, så snakker vi igjen!

Gir en 3*

Takk, Habibi_fit
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Familie på 4, barn på 8 og 11 år alle fornøyd, barnemeny inkl.
Kebab og softdrinks i liten koselig innpakning.

Rause posjoner, og masse smak på en spennende tallerken til ok pris.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mariefsmt
Anmeldt 13. april 2018

Fikk tips av en kollega om å sjekke ut denne bula når jeg besøkte Trondheim. Trålet omkring en god stund før jeg fant den. Original glassdisk med mye rart bak, ganske lite lokale med gammeldags slitt interiør og trangt. Spiste "inne" Opplevdes intimt siden sittegruppene var så nær hverandre. Maten eller rettere sagt kebaben var veldig god og skilte seg ut fra den typiske kebaben man får på typiske kebabsjapper. Den så liksom litt mer gjennomført ut der den lå på fatet. Rullekebaben var veldig kompakt og relativt tynn i omkrets og var snittet i to. Det fulgte med et par grønne chili pepper på siden. Prisen var kanskje litt høy, litt over hundringsen men la gå. Helt klart en egen komponert smak som virket planlagt og altså smakte bedre enn vanlige kebaber. Om det var nok mat til en voksen person, tja kanskje med mindre man er storspist som enkelte mennesker. Ble vel 2-3 besøk på 2 dager på den sjappa, så anbefales :)

Dato for besøk: november 2017
Takk, bjornk72

Reisende som så på Istanbul Döner Chef, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Istanbul Döner Chef? Del dine erfaringer!