“Dette var veldig bra”
Anmeldelse av NordØst - STENGT

NordØst
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi var her i kveld og spiste en seks-retter pluss vinpakke og alt smakte svært bra!

Indrefileten som var hovedretten var litt seig og tørr ..

Ellers var alt strålende, en blid og opplagt kelner som gjorde kvelden komplett.

Dette er et sted vi kan anbefale til alle. Det beste var ishavsrøyen og ramen .... og ikke minst første retten var deilig (nudler kokt i rødbetsaft).

Takk, Eddie_S57

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på tre som kom tilfeldigvis over restauranten. Vi var veldig imponert over maten-- muslinger dampet over kokosmelk med rød karri, Tempura kylling og særlig crispy duck var absolutt å anbefale. Rause porsjoner. Nydelige smakskombinasjoner. Flinke ansatte. Og rimelig champagne.

Takk, reisermedfamilie
Anmeldt 12. september 2018

Vet ikke helt hva jeg skal si, men veldig variabelt med tanke på mat. Jeg blir alltid skeptisk når det er samme tilbehør til forskjellig retter. Både breiflabben og Entrecôten hadde grillet kålblader, spør du meg så passer ikke dette i det hele tatt på noen av rettene. Breiflabben var også druknet i en saus som ikke passet til denne delikate fisken. Når også kelnern glemmer 2 hovedretter, og i tillegg er lite observant med tanke på drikke ovs, så blir dette en dårlig opplevelse. Det var også lite folk i restauranten, slik at man burde ha fått mer oppmerksomhet....

Takk, Terje-Ørnulf K
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Vi var 10 personer som siste middag her. Vi fikk god service og svært god mat. Er svært hyggelig sted med dyktige ansatte.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 24. august 2018

Kommer kanskje tilbake,men håper kelnerne ser opp og ikke i gulvet det blir set dårlig salg av og lite eksrea i kassa

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Ivar P

Reisende som så på NordØst, så også på