“God service”
Anmeldelse av NordØst - STENGT

NordØst
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Var der og spiste 3 rettes og nudelsuppe. Begge retter var veldig gode. Meget hyggelig betjeningen og servicen var godt. Kommer tilbake senere!!

1  Takk, maritas902

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, men ble meget skuffet over maten.Retten vi bestilte hadde de ikke råvarene til, så da laget de liksågodt retten av di råvarene de hadde igjen på kjøkkenet, noe som var særdeles snevert. Tydelig at de ikke har kontroll på innkjøp av råvarer og tilbehør. Ingen tegn til Asiatisk mat i denne restauranten. Nei, ta heller med barna eller kjæresten på peppes e.l.

Takk, Linda L
Anmeldt 26. desember 2018

Vi hadde bestilt bord på NordØst på julaften, og de hadde bekreftet bestillingen. Men da vi kom dit, var døra stengt, og det var tomt i restauranten. De hadde ikke gitt meg beskjed.

Takk, Margareth B
ekko80, Daglig leder på NordØst, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018

Hei Margareth B!
Takk for din tilbakemelding! Vi hadde en teknisk feil i vårt booking system, da det var stengt og hadde allikevel tatt i mot bookinger 24.12. Det ble rettet opp med å sende ut mail til alle som hadde booket med våre åpningstider i julen. Men beklager for at dere ikke har mottatt kanselering bekreftelse av deres booking. Ser i vårt system at det har blitt sendt ut, men kunne ha blitt fulgt opp bedre! håper på at dere tar turen til NordØst ved en seinere anledning.

Mvh
Emil Kringhaug
Daglig leder
NordØst

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Ok mat, men en av deltakerne fikk høre at det var glutenfri pasta når det absolutt ikke var glutenfritt. Da blir kvelden fort katastrofe. Champangen var god så vi koste oss likevel, men opplevelsen ble dessverre middels. Minus at restauranten har lite kunnskap om cøliaki osv.

Takk, spismat
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Maten får uten tvil terningkast 6, men dessverre får ikke servicen mer enn to på terningen. Om Nordøst tenker å være i toppsjiktet, så må dere ansette folk som ser gjestene. Vi satt lenge før noen så oss, satt ofte med tomme glass og måtte reise oss tre ganger og hente en servitør. Dette er for dårlig!!!!!!

1  Takk, beritnord

Reisende som så på NordØst, så også på