Trondheim bytur

fra
USD 75,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Bakklandet på
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Trondheims fineste bydelen blir bare glad og betatt når man går her. Det er flere små kaffe er som servere god kaffe og smørbrød. Er du vi Trondheim bør du ta turen hit.

Dato for opplevelse: november 2018
2  Takk, magnarfo
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en koselig gåtur med familien en ettermiddag med sol. Passe lang tur med små barn ned til Nidaros domen og masse gamle fine bygninger og spennende kriker og kroker for store og små.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig liten vinbar på vakre Bakklandet i Trondheim. Har noen småretter som feks tapasfjøl til vinen. Meget godt vinkart og et godt utvalg av annen drikke! Utrolig hyggelig og kunnskapsrik kjøkkensjef som eier og kelner! Hyggelig sted å site å betrakte Bakklandet med nydelig vin i glasset! Anbefales!

Takk, Oddrunn
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Dette stedet vil du ikke gå glipp av. Gjennom her ville man altså egentlig legge motorvei i tidligere tider... Flaks at man tok til vettet og dermed bevarte dette flotte området med sine gamle hus, trivelige kafeer, restauranter og butikker. En fryd å gå gjennom de brostensbelagte gatene. Hit må du dra når du er i Trondheim

Takk, Trine1972
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Trondheim er min hjemby og jeg som lokal synes det er kjempeflott å gå her. Det er et godt tilbud av resturanter og kaféer å velge i

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, rlovsta