Ulike måter å oppleve Bakklandet på
Trondheim bytur
13 anmeldelser
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Mor og datter på snarvisitt i Trondheim. Denne gang ville vi besøke Bakklandet. Koselige hus og kafeer. Stille og rolig. Vi gikk gatelangs i lett regn, noe som ikke hindret oss i å kose oss. Pent beplantet. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Anne H
Anmeldt 7. august 2019

Koselig og fint sted å rusle gjennom, finnet et sted å sette seg ned, byr på mange muligheter. Sentral beliggenhet, lett å finne, et sted vi alltid må innom når vi er i Trondheim.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, leiftorelinnerud
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Gammel bydel i Trondheim som var planlagt som motorvei. Det ble det ikke noe av.
Sjarmerende småhus av tre og fine kafeer. Småbarnsfamiliene og naboskapet er vel byttet ut med eiendomsspekulanter og studentliv.

Takk, HavardVuk
Anmeldt 28. juli 2019

Var rivningstruet for et par decennier siden. Dette ble heldigvis stoppet. De ville anlegge motorvei her. De gamle husene er godt ivaretatt og flere er omgjort til kafeer. Vel verd et besøk

Takk, Tom Nickelsen G
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Bakklandet er en perle som ligger langs Nidelven og er en egen bydel i Trondheim. Den består av sjarmerende trehus bebyggelse som var arbeider klassen bosted. Som et lite torv som leder over gamle Bybro som et naturlig samlings punkt. I dag består Bakklandet av boliger og små butikker og kafeer

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, arvev2015