Ulike måter å oppleve Bakklandet på
Trondheim Tour
9 anmeldelser
Anmeldt 17. august 2019

Jeg har hatt gleden av å besøke Bakklandet Skysstasjon flere ganger.
En autentisk, godt bevart bygning var utgangspunktet for alle besøkene mine. Første gang jeg hadde gleden av å besøke Bakklandet, ble jeg møtt av en godt voksen, smilende, dansk vertinne. En deilig mottakelse! God mat hadde de også. Sild, rødspette og en lun, dansk frokostherlighet. Så enkelt, så godt, så autentisk. Bakklandet innfridde!
Dessverre var ikke den danske vertinnen tilbake da jeg, etter noe måneder kom tilbake for fjerde gang. Den danske vertinnen var erstattet av en nordmann. Den norske stedfortrederen imponerte dessverre ikke. Han var mer opptatt av betalingsterminalen enn av sine gjester. Et lite sjarmerende trekk.
Men han hadde relativt god oversikt over stedets akevitt. Så i dette tilfellet så klarer ikke en middelmådig nordmann å trekke ned det som er en sterk 4èr til Bakklandet.
Et autentisk spisested jeg gleder meg å komme tilbake til!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, OleJO_1977
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Mor og datter på snarvisitt i Trondheim. Denne gang ville vi besøke Bakklandet. Koselige hus og kafeer. Stille og rolig. Vi gikk gatelangs i lett regn, noe som ikke hindret oss i å kose oss. Pent beplantet. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Anne H
Anmeldt 7. august 2019

Koselig og fint sted å rusle gjennom, finnet et sted å sette seg ned, byr på mange muligheter. Sentral beliggenhet, lett å finne, et sted vi alltid må innom når vi er i Trondheim.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, leiftorelinnerud
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Gammel bydel i Trondheim som var planlagt som motorvei. Det ble det ikke noe av.
Sjarmerende småhus av tre og fine kafeer. Småbarnsfamiliene og naboskapet er vel byttet ut med eiendomsspekulanter og studentliv.

Takk, HavardVuk
Anmeldt 28. juli 2019

Var rivningstruet for et par decennier siden. Dette ble heldigvis stoppet. De ville anlegge motorvei her. De gamle husene er godt ivaretatt og flere er omgjort til kafeer. Vel verd et besøk

Takk, Tom Nickelsen G