Ulike måter å oppleve Bakklandet på
Trondheim bytur
15 anmeldelser
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk en tur i gata, kikka innom galleriet og de få andre butikkene. Koselig og fort gjort, en tur innom Skydsstasjon anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 897kristins
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Bakklandet med bryggerekka og trehusbebyggelsen er et sted som også vi som er så heldige å få bo her i Norges koseligste by gjerne besøker. Her ligger "Trampe" - verdens eneste sykkelheis, og mange koselige kaféer, restauranter, barer, puber og butikker.
Og så må du selvfølgelig gå over Den gamle bybro med Lykkens portal som går over Nidelven som renner så stille og vakker.

Dato for opplevelse: mai 2020
1  Takk, frodet192
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

En del av Norges lengste sammenhengene trehusbebyggelse som danner kulisser til en fin spasertur. Du kan spytte i Nidarøhallen fra gamle bybru og ta det kjente Trondheims-bilde av bryggerekka og stikke innom små serveringssteder.

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, Tbondo
Anmeldt 6. november 2019

Brostein i gatene, fargerike gamle hus og en helt unik atmosfære. Flere gode restauranter og kafeer å velge blant.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Bente H
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

☕️Nydelig kaffe, nydelige bakklandet, flott høstvær, sitte ute å se på vakre gamle bybro

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, AgneteFossum