Mystery Chambers Trondheim - STENGT
Utfordrende og annerledes

Vi var en gjeng kolleger på Blåtur. Alle synes dette var spennende opplegg, men også komplisert og... les mer

Anmeldt 21. juni 2019
TorilSL
Oslo, Norge
Utfordrende og engasjerende

Anmeldt 3. oktober 2018
Julie L

Anmeldt 3. oktober 2018

Vi var en gruppe på 7, alder mellom 23-60. "Mysteriet i Bakerstreet". Det var spennende og engasjerende. Ingen av oss hadde prøvd noe lignende før, men vi fikk god informasjon, og alle satt igjen med at dette var gøy og at vi ønsker å komme tilbake for å prøve flere rom.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Julie L
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra opplegg, bra gjennomgang og masse spenning anbefales. Drar gjerne tilbake, for å få løst alle koder!!!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 201liss_
Anmeldt 17. august 2018

Vi var 10 stk som fordelte oss på Mysteriet i Baker Street og Klasse 2 B. Det var veldig mange oppgaver i klasse 2 B, men rakk det - nesten! Mysteriet i Baker Street var nok mer krevende oppgaver men ikke så mange. Begge lag var kjempeførnøyd - dette vil vi gjenta.
De som jobbet der var trivelige og flinke, vi ble tatt veldig godt vare på :-)

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Tove P
Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Anbefales som teambuildingsaktivitet. Vi var 17 stk oå 2b og Bakerstreet. Engasjerende, utfordrende, relasjonsbyggende og ikke minst en god porsjon hjernetrim

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, frodestorseth
Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

Innom med familien for å gjøre noe sosialt sammen! Fantastisk service og flott opplegg! Kommer gjerne igjen ! Imponert :)

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, halwankan96