“Best i byen”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Om man først skal spise kinesisk mat i Trondheim er dette stedet jeg ville ha anbefalt. Uformelt lokale og god service :)
Deres kylling gong bao smaker like godt hver gang.

Takk, Karianne S

Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Spiste her en lørdagskveld med mann og barn, ba om scampi til barnemenyen istedenfor kylling og fikk det. Veldig fint. Kylling med chilisaus og cashewnøtter smakte helt nydelig! Indrefileten med sataysaus smakte rart, sendte det tilbake og fikk nytt kjøtt som smakte fint. Veldig hyggelig betjening!

Takk, Aidapida
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Maten smakte bare sånn passelig, og når i tillegg maten ikke er spessielt fornuftig priset, så blir det en stund til neste gang desverre...

Den eneste stjernen som blir gitt må være til den blide jenta som serverte oss

Takk, John Einar K
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Vi kom hit lørdag ettermiddag. De hadde lunsj meny tilbud. God mat. Stekte nudler var aldeles nydelig. Vennlig service. Maten kom raskt.

Takk, annikenNorway
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Der er noe befriende i å komme til en kinesisk restaurant helt blottet for papirlykter og røde lanterner. Her er fokuset på maten og servicen i de hyggelige omgivelsene. Fantastisk god mat! Jeg kommer igjen!

Takk, Anne I

Reisende som så på Szechuan restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Szechuan restaurant? Del dine erfaringer!