“Rolig middag”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Stille og rolig atmosfære i restauranten, ble raskt vist til ett bord av en hyggelig servitør. Ved bestilling av maten var servitøren veldig hjelpsom ved forklaring av retter og hvor sterk maten var. Forretten kom raskt til bordet og hovedretten kom noen minutter etter at vi var ferdig med forretten. Maten smakte godt, men vi mistenkte at det var blitt litt forvirring under bestilling av maten da jeg som ville ha medium+ krydret fikk sterkt krydret og kjæresten min fikk medium selv om han hadde bestilt sterkt.
Alt i alt en god opplevelse.

Takk, Aksel M

Anmeldt 24. juli 2018

Vi valgte å ta et besøk på kinesisk restaurant. Veldig god mat.Spennende med nye smaker og nye sammensetninger av frukt og bær sammen med kylling og and.

Takk, Elin Heidi S
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Restauranten har gode anbefalinger med rette. Ble mottatt av en hyggelig servitør som var skikkelig serviceinnstillt.
Nydelig mat med gode smaker.
Husets spesialitet, Szechuan chef pot var perfekt tilsmakt med krydder i mediumversjon.
Avslutter med dessert.

Takk, Arne Kjell N
Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Veldig bra! Anbefaler stekte nudler. Jeg har aldri før smakt stekte nudler som var så gode- vel balansert og akkurat passe oljete.

1  Takk, canica85
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Har besøkt dette stedet i flere tiår. Interiørmessig er det trolig ikke endret noe nevneverdig, noe som kunne være ønsket.
Men på det gastronomiske leverer de gang på gang, ferske grønnsaker, kjøtt og skalldyr av svært god kvalitet.
Dette er egentlig en perle, skjult bak en noe trist arkitektur.

Ønsker du å oppleve kinesisk mat av jevn god kvalitet er dette et sted du bør besøke.

Takk, RAF_Roger

Reisende som så på Szechuan restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Szechuan restaurant? Del dine erfaringer!