“Byens beste kinarestaurant👍”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Absolutt beste kinamat restaurant i byen!
Har bodd i Trondheim i mange år, og vender stadig vekk tilbake til Szechuan alene eller med familie og venner.
Retter fra Szechuan er min favoritt og spesielt Shef-pot

Takk, Arnfinn G

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Etter min mening en helt ok matopplevelse. Spiste både suppe og hovedrett og begge var gode. Veldig dyr brus, 0,33 til 53 kr.

Takk, Alexandra S
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og usedvanlig hyggelig service.
Vår kelner var flink til å gi veiledning om de ulike rettene, og hun hjalp oss med å finne fram til nøyaktig det vi hadde lyst på. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Anne G
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Stille og rolig atmosfære i restauranten, ble raskt vist til ett bord av en hyggelig servitør. Ved bestilling av maten var servitøren veldig hjelpsom ved forklaring av retter og hvor sterk maten var. Forretten kom raskt til bordet og hovedretten kom noen minutter etter at vi var ferdig med forretten. Maten smakte godt, men vi mistenkte at det var blitt litt forvirring under bestilling av maten da jeg som ville ha medium+ krydret fikk sterkt krydret og kjæresten min fikk medium selv om han hadde bestilt sterkt.
Alt i alt en god opplevelse.

Takk, Aksel M
Anmeldt 24. juli 2018

Vi valgte å ta et besøk på kinesisk restaurant. Veldig god mat.Spennende med nye smaker og nye sammensetninger av frukt og bær sammen med kylling og and.

Takk, Elin Heidi S

Reisende som så på Szechuan restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Szechuan restaurant? Del dine erfaringer!