“God mat”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2021

Kjøpte breiflabb, og den kan anbefales!
Nydelig saus og grønnsaker. Kom like etter åpningstid,
og vi var eneste gjester da. God service, og vi var 4
personer som gjerne kommer tilbake :)

Dato for besøk: september 2021
Takk, jolokk

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Søkte på restauranter som kunne servere Dim Sum... da kom denne opp. Litt stusselig interiør men nydelig Dim Sum og mat. Hyggelig servitør. Litt i dyreste laget desverre.

1  Takk, trond116
Anmeldt 22. juli 2021

Har ved flere tilfeller vært på restauranten som har tidligere vært veldig bra. Det er nå 3år siden jeg var der sist, så vi tok turen da min familie var på besøk i Trondheim. Men opplevelsen var ikke fom forventet. Det tok 1,5 timer å få maten vi bestilte, å det var ikke fullt i restauranten. En i følget fikk maten en halvtime før oss andre. Vi andre måtte vente, da ble de varme tallerkene, kalde som var utplassert 30min før. De som skulle ha medium sterk mat fikk så sterk mat at det ikke gikk å spise å den som skulle ha sterk, var ikke sterk. Chilisaus på gong bau smakte ketchup, så det var også en nedtur, I tillegg var de fleste rettene kalde når de kom få bordet. De kom heller ikke å spurte om maten var god, når vi prøvde å si ifra, brydde seg ikke damen i kassen engang, og var smått uhøflig. Meget skuffet over kvalitet og møtet med damen i kassen.

Takk, diana_S8909JB
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Etter noen dager med annen mat ville vi ha kinesisk. Fant denne, som langt oversteg forventningene. De hadde heldigvis spesialisert kjøkken og ikke standard kinesiske menyer på mengder av sider. Jeg har spist mange vårruller, men dette er de beste jeg noen gang har spist. Wonton-suppen var også kjempegod. Til hovedrett hadde vi andebryst, nydelig det også. Anbefales!

1  Takk, anneo518
Anmeldt 25. mai 2021

Slitt interiør, gammeldags og dyrt.
Dette er en restaurant jeg hadde store forventninger til. Dessverre ble jeg skuffet over smakene. Mange av rettene bærer preg av at de er over-fornorsket. Det er klart ikke noe galt med dette, men hvis jeg vil spise fornorsket kinesisk mat kan jeg handle fra varmdisken til Meny.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, MariaTranh

Reisende som så på Szechuan restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Szechuan restaurant? Del dine erfaringer!