Super morsom familieaktivitet!

Vi prøvde «The cure» som var veldig morsom, litt skummel og passe utfordrende for en familie på... les mer

Anmeldt 4 uker siden
EivorK16
Alltid like morsomt

Vi blir større og større fan. Vi har det alltid gøy selv om vi løper rundt som hodeløse høns😂 Så... les mer

Anmeldt 7. desember 2022
MarteG59

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe morsomt, og veldig profesjonelt utført! Absolutt anbefalt! Vi var en gruppe på 4, to par, og det virket som et veldig godt antall!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Balder U
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig gøy opplevelse! Vi var fire stk. og dette var vår ørste gang på escape-room, og det anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Jørund Ertsås N
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi var 4 venner som gjennomførte The Cure rommet. Det var første gangen i Escape room for alle og det gikk veldig bra. Vi hadde det gøy og ble veldig godt tatt imot av vertinnen.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Jorgen T
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Det var utrolig spennende! Anbefales for alle som har en interesse for gåter og ønsker en herlig mestringsfølelse! ⭐️⭐️

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Sigrid E
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Hadde rommet the cure og det va veeldig gøy!

Vi var 4stk og ble god utfordring for alle oss.

Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018