Perfekt aktivitet for vennegjengen, familien og jobben!

Ansatte hjelper deg med å finne det beste rommet for deg og din gruppe. Rommene er ulike og har... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Knostmo
Supert

Super escape room. Ansatte var flinke til å sette «scenen» i gang slik at du følte du var med i... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Leiesoldat
Rissa, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Anmeldt 9. juli 2020

Veldig kreativt og bra opplegg. Mye bedre enn forventet. Kul og morsom dud som jobbet der, bra jobba =) =) =)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, janaaL4407LQ
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og fire tenåringer som prøvde dette for første gang, og det blir helt sikkert ikke den siste Vi fikk god info og veiledning, og oppgavene var passe vanskelige. Her fikk vi testet både de små grå og samarbeidsevner. En time gikk alt for fort!

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, GuroFenne
Anmeldt 16. juni 2020

Noe av det var litt utslitt, men det påvirket ikke opplevelsen i noen stor grad. Vi hadde en fantastisk opplevelse som skapte stort engasjement hos alle. Alle ble enige om at vi skulle gjøre dette igjen:)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 1234linnea
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Dette var en utrolig artig og engasjerende opplevelse. Vi var en gruppe damer fra alder 18- 52 år. Storkoste oss. Skal definitivt tilbake for nye opplevelser.

Dato for opplevelse: mai 2020
2  Takk, RuCe67
Anmeldt 17. mai 2020 via mobile enheter

Vi hadde det kjempe gøy i rommet Behind Bars. Veldig gode oppgaver som vi løste i fellesskap og som ga oss sånn passe med hodebry. Flotte folk som jobber der som gir god veiledning og bistand ved behov. Må prøves!!

Dato for opplevelse: mai 2020
3  Takk, Kirhaver