dra på behind the bars!!!

Helt fantastisk opplevelse. Vi hadde behind the bars og startet med å være lenket fast og det var... les mer

Anmeldt i går
Maria K
Kanskje det beste rommet i byen?

Det beste rommet vi har vært på hittil! Innholdsrikt og interaktivt. Veldig gjennomført. Fantastisk... les mer

Anmeldt 2 uker siden
207maritl

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
13 anmeldelser
fra kr 990,00
fra kr 653,23
fra kr 710,00
fra kr 2 250,00
Anmeldt 9. juli 2020

Veldig kreativt og bra opplegg. Mye bedre enn forventet. Kul og morsom dud som jobbet der, bra jobba =) =) =)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, janaaL4407LQ
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og fire tenåringer som prøvde dette for første gang, og det blir helt sikkert ikke den siste😁 Vi fikk god info og veiledning, og oppgavene var passe vanskelige. Her fikk vi testet både de små grå og samarbeidsevner. En time gikk alt for fort!

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, GuroFenne
Anmeldt 16. juni 2020

Noe av det var litt utslitt, men det påvirket ikke opplevelsen i noen stor grad. Vi hadde en fantastisk opplevelse som skapte stort engasjement hos alle. Alle ble enige om at vi skulle gjøre dette igjen:)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 1234linnea
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Dette var en utrolig artig og engasjerende opplevelse. Vi var en gruppe damer fra alder 18- 52 år. Storkoste oss. Skal definitivt tilbake for nye opplevelser.

Dato for opplevelse: mai 2020
2  Takk, RuCe67
Anmeldt 17. mai 2020 via mobile enheter

Vi hadde det kjempe gøy i rommet Behind Bars. Veldig gode oppgaver som vi løste i fellesskap og som ga oss sånn passe med hodebry. Flotte folk som jobber der som gir god veiledning og bistand ved behov. Må prøves!!

Dato for opplevelse: mai 2020
3  Takk, Kirhaver