Alltid like morsomt

Vi blir større og større fan. Vi har det alltid gøy selv om vi løper rundt som hodeløse høns😂 Så... les mer

Anmeldt i går
MarteG59
Gøy og opplevelsesrik hjernetrim, som virkelig anbefales

Veldig hyggelige ansatte, en gøy og spennende opplevelse som absolutt er verdt å prøve. Anbefales... les mer

Anmeldt 1 uke siden
MortenH882
Trondheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bra opplegg. Flink og oppmerksom veileder. Vi var 2 familier, totalt 8 personer i alderen 8-48 år. Rommet og opplegget passet oss utmerket. Og vi klarte å løse oppgaven

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, BareMeg
Anmeldt 9. juli 2020

Veldig kreativt og bra opplegg. Mye bedre enn forventet. Kul og morsom dud som jobbet der, bra jobba =) =) =)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, janaaL4407LQ
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og fire tenåringer som prøvde dette for første gang, og det blir helt sikkert ikke den siste Vi fikk god info og veiledning, og oppgavene var passe vanskelige. Her fikk vi testet både de små grå og samarbeidsevner. En time gikk alt for fort!

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, GuroFenne
Anmeldt 16. juni 2020

Noe av det var litt utslitt, men det påvirket ikke opplevelsen i noen stor grad. Vi hadde en fantastisk opplevelse som skapte stort engasjement hos alle. Alle ble enige om at vi skulle gjøre dette igjen:)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 1234linnea
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Dette var en utrolig artig og engasjerende opplevelse. Vi var en gruppe damer fra alder 18- 52 år. Storkoste oss. Skal definitivt tilbake for nye opplevelser.

Dato for opplevelse: mai 2020
2  Takk, RuCe67