Supert!!

Så gøy! Anbefales absolutt -dette likte vi!! Fin stund for utdrikningslaget vårt, vi hadde en super... les mer

Anmeldt 1 uke siden
tantes0fie
Trondheim, Norge
Veldig kjekt

Det var artig, å bra nivå på oppgavene. Kjekk time å bruke en regnværsdag. Hyggelig personal... les mer

Anmeldt 1 uke siden
viktoria h

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
13 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bra opplegg. Flink og oppmerksom veileder. Vi var 2 familier, totalt 8 personer i alderen 8-48 år. Rommet og opplegget passet oss utmerket. Og vi klarte å løse oppgaven😊

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, BareMeg
Anmeldt 9. juli 2020

Veldig kreativt og bra opplegg. Mye bedre enn forventet. Kul og morsom dud som jobbet der, bra jobba =) =) =)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, janaaL4407LQ
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og fire tenåringer som prøvde dette for første gang, og det blir helt sikkert ikke den siste😁 Vi fikk god info og veiledning, og oppgavene var passe vanskelige. Her fikk vi testet både de små grå og samarbeidsevner. En time gikk alt for fort!

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, GuroFenne
Anmeldt 16. juni 2020

Noe av det var litt utslitt, men det påvirket ikke opplevelsen i noen stor grad. Vi hadde en fantastisk opplevelse som skapte stort engasjement hos alle. Alle ble enige om at vi skulle gjøre dette igjen:)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 1234linnea
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Dette var en utrolig artig og engasjerende opplevelse. Vi var en gruppe damer fra alder 18- 52 år. Storkoste oss. Skal definitivt tilbake for nye opplevelser.

Dato for opplevelse: mai 2020
2  Takk, RuCe67