Veldig god opplevelse

Verten var kjempe hyggelig!! Vi koste oss masse på behind bars og klarte og komme oss ut! Escape... les mer

Anmeldt 4 dager siden
357shuyuel
Oslo, Norge
Bra betjening ig opplevelse!

Utrolig hyggelig betjening og sjukt artig rom(den dær behind bars)! Anbefales veldig!! Vi var 5 stk... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Martin O

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
12 anmeldelser
fra kr 990,00
fra kr 638,92
fra kr 710,00
fra kr 2 250,00
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy! En av de beste opplevelsene i ferien! Veldig bra opplegg, god service og oppfølging fra de ansatte. Kommer veldig gjerne tilbake!

1  Takk, Anita T
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 5 som prøvde oss på en oppgave. Meget bra opplegg! Klarte oppgaven med 1 minutt igjen av fristen. Stressende men gøy!

1  Takk, Mr_HakonS
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bra opplegg. Flink og oppmerksom veileder. Vi var 2 familier, totalt 8 personer i alderen 8-48 år. Rommet og opplegget passet oss utmerket. Og vi klarte å løse oppgaven😊

2  Takk, BareMeg
Anmeldt 9. juli 2020

Veldig kreativt og bra opplegg. Mye bedre enn forventet. Kul og morsom dud som jobbet der, bra jobba =) =) =)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, janaaL4407LQ
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og fire tenåringer som prøvde dette for første gang, og det blir helt sikkert ikke den siste😁 Vi fikk god info og veiledning, og oppgavene var passe vanskelige. Her fikk vi testet både de små grå og samarbeidsevner. En time gikk alt for fort!

3  Takk, GuroFenne