Perfekt aktivitet for vennegjengen, familien og jobben!

Ansatte hjelper deg med å finne det beste rommet for deg og din gruppe. Rommene er ulike og har... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Knostmo
Supert

Super escape room. Ansatte var flinke til å sette «scenen» i gang slik at du følte du var med i... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Leiesoldat
Rissa, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy! En av de beste opplevelsene i ferien! Veldig bra opplegg, god service og oppfølging fra de ansatte. Kommer veldig gjerne tilbake!

1  Takk, Anita T
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 5 som prøvde oss på en oppgave. Meget bra opplegg! Klarte oppgaven med 1 minutt igjen av fristen. Stressende men gøy!

1  Takk, Mr_HakonS
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bra opplegg. Flink og oppmerksom veileder. Vi var 2 familier, totalt 8 personer i alderen 8-48 år. Rommet og opplegget passet oss utmerket. Og vi klarte å løse oppgaven

2  Takk, BareMeg
Anmeldt 9. juli 2020

Veldig kreativt og bra opplegg. Mye bedre enn forventet. Kul og morsom dud som jobbet der, bra jobba =) =) =)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, janaaL4407LQ
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og fire tenåringer som prøvde dette for første gang, og det blir helt sikkert ikke den siste Vi fikk god info og veiledning, og oppgavene var passe vanskelige. Her fikk vi testet både de små grå og samarbeidsevner. En time gikk alt for fort!

3  Takk, GuroFenne