The Cure

Hyggelig og imøtekommende personell. Vi var 6 stykker på The Cure. Mange oppgaver, grei... les mer

Anmeldt 15. august 2021
Ostepopp8
Mo i Rana, Norge
Veldig bra opplevelse!

Vi valgte "the cure", dette passer perfekt til en gruppe på 6, som vi var. Veldig tradisjonelt rom... les mer

Anmeldt 14. august 2021
abjorgen
Nesna, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
15 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Anmeldt 15. juli 2020

Spennende og krevende oppgaver. Veldig hyggelig gamemaster som ga gode hint uten å røpe for mye! Anbefales!

1  Takk, Y3574KFvivianf
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy! En av de beste opplevelsene i ferien! Veldig bra opplegg, god service og oppfølging fra de ansatte. Kommer veldig gjerne tilbake!

1  Takk, Anita T
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 5 som prøvde oss på en oppgave. Meget bra opplegg! Klarte oppgaven med 1 minutt igjen av fristen. Stressende men gøy!

1  Takk, Mr_HakonS
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bra opplegg. Flink og oppmerksom veileder. Vi var 2 familier, totalt 8 personer i alderen 8-48 år. Rommet og opplegget passet oss utmerket. Og vi klarte å løse oppgaven

2  Takk, BareMeg
Anmeldt 9. juli 2020

Veldig kreativt og bra opplegg. Mye bedre enn forventet. Kul og morsom dud som jobbet der, bra jobba =) =) =)

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, janaaL4407LQ