Fantastisk opplevelse!

Utrolig artig og spennende! Fantastisk vert! Hadde det utrolig gøy og gleder oss til å prøve neste... les mer

Anmeldt 28. mai 2022
96sophie111
Nord-Norge, Norge
Sjukt bra!

Dette var skikkelig gøy!!! Anbefaler på det sterkeste! Og verten var med på å gjøre det hele et... les mer

Anmeldt 14. mai 2022
Navigate46631

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig moro opplegg! Spennende og utfordrende å prøve å løse mysteriet. Artig når man klarer å løse de ulike kodene. Anbefales virkelig!

1  Takk, C9319XZingridh
Anmeldt 15. juli 2020

Spennende og krevende oppgaver. Veldig hyggelig gamemaster som ga gode hint uten å røpe for mye! Anbefales!

1  Takk, Y3574KFvivianf
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy! En av de beste opplevelsene i ferien! Veldig bra opplegg, god service og oppfølging fra de ansatte. Kommer veldig gjerne tilbake!

1  Takk, Anita T
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 5 som prøvde oss på en oppgave. Meget bra opplegg! Klarte oppgaven med 1 minutt igjen av fristen. Stressende men gøy!

1  Takk, Mr_HakonS
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bra opplegg. Flink og oppmerksom veileder. Vi var 2 familier, totalt 8 personer i alderen 8-48 år. Rommet og opplegget passet oss utmerket. Og vi klarte å løse oppgaven

2  Takk, BareMeg