Veldig fornøyd med nesten alle rommene

Dette er en veldig bra Escape room arrangør, med hyggelige ansatte! Vil anbefale både «The cure» og... les mer

Anmeldt i går
pernillehw99
Gøy

Gøy opplevelse, vil absolutt anbefale. Veldig hyggelig person som jobbet der som også gjorde... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Markus A

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig moro opplegg! Spennende og utfordrende å prøve å løse mysteriet. Artig når man klarer å løse de ulike kodene. Anbefales virkelig!

1  Takk, C9319XZingridh
Anmeldt 15. juli 2020

Spennende og krevende oppgaver. Veldig hyggelig gamemaster som ga gode hint uten å røpe for mye! Anbefales!

1  Takk, Y3574KFvivianf
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy! En av de beste opplevelsene i ferien! Veldig bra opplegg, god service og oppfølging fra de ansatte. Kommer veldig gjerne tilbake!

1  Takk, Anita T
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 5 som prøvde oss på en oppgave. Meget bra opplegg! Klarte oppgaven med 1 minutt igjen av fristen. Stressende men gøy!

1  Takk, Mr_HakonS
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bra opplegg. Flink og oppmerksom veileder. Vi var 2 familier, totalt 8 personer i alderen 8-48 år. Rommet og opplegget passet oss utmerket. Og vi klarte å løse oppgaven

2  Takk, BareMeg