Supert!!

Så gøy! Anbefales absolutt -dette likte vi!! Fin stund for utdrikningslaget vårt, vi hadde en super... les mer

Anmeldt 1 uke siden
tantes0fie
Trondheim, Norge
Veldig kjekt

Det var artig, å bra nivå på oppgavene. Kjekk time å bruke en regnværsdag. Hyggelig personal... les mer

Anmeldt 2 uker siden
viktoria h

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
13 anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2020

Kjempebra opplegg, med dyktig og trivelig instruktør. Vi var en gruppe på 5 i som storkoste oss selv om vi ikke klarte løsningen i tide. var utfordrende og morsomme oppgaver. Anbefales:)

1  Takk, knutruben
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig moro opplegg! Spennende og utfordrende å prøve å løse mysteriet. Artig når man klarer å løse de ulike kodene. Anbefales virkelig!

1  Takk, C9319XZingridh
Anmeldt 15. juli 2020

Spennende og krevende oppgaver. Veldig hyggelig gamemaster som ga gode hint uten å røpe for mye! Anbefales!

1  Takk, Y3574KFvivianf
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy! En av de beste opplevelsene i ferien! Veldig bra opplegg, god service og oppfølging fra de ansatte. Kommer veldig gjerne tilbake!

1  Takk, Anita T
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 5 som prøvde oss på en oppgave. Meget bra opplegg! Klarte oppgaven med 1 minutt igjen av fristen. Stressende men gøy!

1  Takk, Mr_HakonS