Supert for nerdefamilien 🤓

Kjempegøy! Hadde med unger på 9 og 11, og de kunne både bidra og bli engasjert. Vi var på rommet i... les mer

Anmeldt 1 uke siden
374camillah
Ålgård, Norge
The Cure

Anbefales virkelig! Vi var fire pers i alder 9- 43 år, passet for alle!😊 Fin familieaktivitet som... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Grande1977

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2020

Helt konge! Vi prøvde magi rommet, gøy intro, og gode rutiner også i disse corana tidene. Vi var en gjeng på 23-30 år Det var kjempe gøy!

1  Takk, 45kristofferb
Anmeldt 25. juli 2020

Kjempebra opplegg, med dyktig og trivelig instruktør. Vi var en gruppe på 5 i som storkoste oss selv om vi ikke klarte løsningen i tide. var utfordrende og morsomme oppgaver. Anbefales:)

1  Takk, knutruben
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig moro opplegg! Spennende og utfordrende å prøve å løse mysteriet. Artig når man klarer å løse de ulike kodene. Anbefales virkelig!

1  Takk, C9319XZingridh
Anmeldt 15. juli 2020

Spennende og krevende oppgaver. Veldig hyggelig gamemaster som ga gode hint uten å røpe for mye! Anbefales!

1  Takk, Y3574KFvivianf
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegøy! En av de beste opplevelsene i ferien! Veldig bra opplegg, god service og oppfølging fra de ansatte. Kommer veldig gjerne tilbake!

1  Takk, Anita T