Perfekt aktivitet for vennegjengen, familien og jobben!

Ansatte hjelper deg med å finne det beste rommet for deg og din gruppe. Rommene er ulike og har... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Knostmo
Supert

Super escape room. Ansatte var flinke til å sette «scenen» i gang slik at du følte du var med i... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Leiesoldat
Rissa, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2020

Svært gjennomført opplevelse. Hyggelig personal. Anbefaler på det varmeste. Takk for besøket. Vi besøker dere gjerne igjen neste gang vi er i Trondheim.

1  Takk, SolveigMariN
Anmeldt 30. juli 2020

Helt konge! Vi prøvde magi rommet, gøy intro, og gode rutiner også i disse corana tidene. Vi var en gjeng på 23-30 år Det var kjempe gøy!

1  Takk, 45kristofferb
Anmeldt 25. juli 2020

Kjempebra opplegg, med dyktig og trivelig instruktør. Vi var en gruppe på 5 i som storkoste oss selv om vi ikke klarte løsningen i tide. var utfordrende og morsomme oppgaver. Anbefales:)

1  Takk, knutruben
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig moro opplegg! Spennende og utfordrende å prøve å løse mysteriet. Artig når man klarer å løse de ulike kodene. Anbefales virkelig!

1  Takk, C9319XZingridh
Anmeldt 15. juli 2020

Spennende og krevende oppgaver. Veldig hyggelig gamemaster som ga gode hint uten å røpe for mye! Anbefales!

1  Takk, Y3574KFvivianf