Supert!!

Så gøy! Anbefales absolutt -dette likte vi!! Fin stund for utdrikningslaget vårt, vi hadde en super... les mer

Anmeldt 1 uke siden
tantes0fie
Trondheim, Norge
Veldig kjekt

Det var artig, å bra nivå på oppgavene. Kjekk time å bruke en regnværsdag. Hyggelig personal... les mer

Anmeldt 2 uker siden
viktoria h

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
13 anmeldelser
Anmeldt 30. juli 2020

Svært gjennomført opplevelse. Hyggelig personal. Anbefaler på det varmeste. Takk for besøket. Vi besøker dere gjerne igjen neste gang vi er i Trondheim.

1  Takk, SolveigMariN
Anmeldt 30. juli 2020

Helt konge! Vi prøvde magi rommet, gøy intro, og gode rutiner også i disse corana tidene. Vi var en gjeng på 23-30 år Det var kjempe gøy!

1  Takk, 45kristofferb
Anmeldt 25. juli 2020

Kjempebra opplegg, med dyktig og trivelig instruktør. Vi var en gruppe på 5 i som storkoste oss selv om vi ikke klarte løsningen i tide. var utfordrende og morsomme oppgaver. Anbefales:)

1  Takk, knutruben
Anmeldt 20. juli 2020

Veldig moro opplegg! Spennende og utfordrende å prøve å løse mysteriet. Artig når man klarer å løse de ulike kodene. Anbefales virkelig!

1  Takk, C9319XZingridh
Anmeldt 15. juli 2020

Spennende og krevende oppgaver. Veldig hyggelig gamemaster som ga gode hint uten å røpe for mye! Anbefales!

1  Takk, Y3574KFvivianf